کد خبر: 335934
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
بازدید 125
تازه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع با اعضای خود همراهی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اجرای برنامه یار مهربان و دیدار با خانواد شهدابه همت مرکز فرهنگی و هنری الوند و اجرای برنامه در همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان در مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه از آخرین اخبار مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به شمار می‌آید.

به همت مربیان  مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند ویژه برنامه «یار مهربان» در راستای طرح کانون مدرسه برگزار شد. بخش اول این برنامه با معرفی و همکاری عضو «کانون‌یار» انجام شد و شماری از مسئولان آموزش و پرورش در آن حضور داشتند.

اجرای نقالی، برپایی نمایشگاه کتاب، اهدا کتاب و انجام کتابخوانی از فعالیت‌های این برنامه بود

در برنامه دیگری مربیان این مرکز به دیدار همسر و فرزند  شهید قربانعلی عبدالله پور در شهر الوند رفتند و به مقام خانواده شهدا ادای احترام کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با هدف همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان با دعوت از معاون فرهنگی سپاه امام سجاد (ع) با حضور 65 دانش‌آموز مدرسه نیایش ویژه برنامه ای برگزار کرد.

معرفی شخصیت سردار سلیمانی، روشنگری درباره حادثه تروریستی کرمان، شعرخوانی از کتاب کوچ یک پرستو درباره شهدا، پخش انیمیشن و معرفی فعالیت‌های کانون از جمله بخش‌های این برنامه بود.

تازه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

تازه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

تازه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =