کسب شش عنوان برگزیده و شایسته تقدیر توسط اعضای کانون استان اردبیل

با اعلام رأی هیئت‌داوران نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای کانون استان اردبیل یک عنوان برگزیده و پنج عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با اعلام نتایج نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در رشته خوشنویسی و در گروه سنی نونهال (۹+)، آرش چرم کاری، عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل به‌عنوان برگزیده دست‌یافته و در همین رشته و در گروه سنی نوجوان (۱۵+) آیناز عزیزیان و در گروه سنی ارشد (۱۸+)، میرحسین روان نخجوانی هر دو از مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند.

بر این اساس این گزارش، مربیگری این سه عضو را کیمیا فتاحی مربی خوشنویسی مراکز کانون اردبیل به عهده داشت.

در رشته سفالگری نیز در گروه سنی نوخوان (۷+) دیانا حلیم ۸ ساله از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد به مربیگری ناهیده جدی و محیا آقاپور ۸ ساله از مرکز شماره ۲ کانون مشگین‌شهر و به مربیگری نرگس پورعلی شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

همچنین در رشته‌ی عکاسی آیناز فتحی عضو ۱۷ ساله‌ی مرکز شماره‌ی ۳ کانون اردبیل با مربیگری لیلا خلیفه‌سقا در گروه سنی نوجوان (۱۵+)، عنوان شایسته‌ی تقدیر را به دست آورد.

گفتنی است نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و باهدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =