سی‌وششمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

سی‌وششمین جلسه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست ظهر روز سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ در سالن جلسه‌های مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

سی‌وششمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی به «پیگیری مصوبات آخرین جلسه» و «بررسی پیش‌نویس سند تحول شورای نظارت بر اسباب‌بازی» اختصاص یافت.

در این جلسه که نمایندگانی از وزارت صمت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، گزارشی از مهم‌ترین اقدام‌های شورای نظارت به‌منظور کنترل و مدیریت واردات اسباب‌بازی ارائه شد.

سی‌وششمین نشست شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار شد

بر همین اساس، قرار شد آرا و نظرهای اعضا در مورد اتخاذ بهترین تصمیم به‌منظور نظارت و کنترل واردات جمع‌آوری شود که کارشناسان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این مورد نظارت خواهند داشت.

در عین حال، در مورد مدیریت واردات اسباب‌بازی مقرر شد پس از جمع‌بندی آرای اعضا و برگزاری جلسه‌های مرتبط با شورای عالی انقلاب فرهنگی، نتیجه برای گرفتن تصمیم به کارشناسان وزارت صمت ابلاغ شود.

همچنین در پایان سی‌وششمین جلسه شورای نظارت بر اسباب‌بازی مقرر شد کارگروه ویژه‌ای برای تدوین سند تحول شورای نظارت بر اسباب‌بازی و ارتقای جایگاه آن تشکیل و پیش‌نویس سند به‌زودی برای تصمیم نهایی به شورا ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =