جلسه هم اندیشی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی کارشناسان و مدیر آموزش مدیریت آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگر سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ایلام،برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، جلسه هم اندیشی با حضور فاطمه رستگار، مدیرکل کانون استان، ملوک هاشمی معاون فرهنگی، مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش و رستا چکاوک کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با علی بشیری، مدیرآموزش مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برگزار شد.

در این نشست فاطمه رستگار، ضمن خیرمقدم و خوش آمد درخصوص تاثیر دوره های آموزشی بر مخاطبان و همکاران و فعالیت های کانون صحبت کرد.

وی با تقدیر از تلاش های واحد آموزش و پژوهش کانون استان در طول سال گفت: این واحد تلاش های مناسب و مداومی در راستای بالابردن دانش کاری و سازمانی کارکنان با برگزاری دوره های عمومی و تخصصی دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور ادامه داد: دوره های آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تنوع محتوایی خاصی برخوردار است و در دو بخش عمومی و اختصاصی برای کارکنان ستادی و مربیان مراکز به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

در ادامه علی بشیری، مدیر آموزش مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در کانون و تقدیر از تلاش های انجام شده، بر برگزاری دوره های کاربردی برای کارکنان و پایش سطوح تاثیر دوره ها بر فراگیران و بهره مندی از امکانات و ظرفیت های آموزشی، مدرسان و کارشناسان مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تاکید کرد.

وی گفت: آموزش؛ از جایگاه خاص و مهمی برخوردار است و موجب افزایش دانش و بینش کارکنان و تقویت انگیزه و بالابردن کیفیت رفتار سازمانی در میان کارمندان دولت می شود.

وی ادامه داد: انتظار ما از تمام ادارات و دستگاه های استان این بوده که مساله مهم و تاثیرگذار آموزش را در اولویت کاری قرار دهند.

در ادامه ملوک هاشمی معاون فرهنگی و رستا چکاوک کارشناس ارزیابی عملکرد به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان گزارشی از اقدامات انجام شده در این واحد (بخش آموزش) ارائه داد.

بشیری در ادامه به پرسش های همکاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.

در پایان این جلسه هم اندیشی، توسط مدیرکل کانون استان ایلام، حکم"ناظر کمیته اجرایی دوره های آموزشی کانون استان"به علی بشیری تحویل داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =