اعتکاف ویژه‌ی مادر و کودک در کرج

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری تشکل مردمی «مواسات مادرانه» و مسجد «حضرت ابوالفضل(ع)» شاهین ویلا، برای نخستین بار اعتکاف ویژه‌ی مادر و کودک را در کرج برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این برنامه با هدف ایجاد تسهیلات برای مادران عزیزی که علاقه‌مند به حضور در مراسم معنوی اعتکاف هستند و هم افزایی و اشتراک گذاری ظرفیت‌ها با گروه‌های مردمی و معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون به خانواده‌ها برای نخستین بار در کرج، برگزار می‌شود.

بر این اساس مادران داری فرزند دختر بدون محدودیت و فرزندان پسر تا شش سال می‌توانند پس از ثبت نام و اعلام درخواست برای حضور در این ویژه برنامه‌ها از فعالیت‌های مناسب بهره ببرند.

حضور در جلسات سخنرانی، مداحی و ختم دسته جمعی قرآن از ویژه برنامه‌های مادران در این ایام است و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز برای کودکان حاضر در این مراسم،  کارگاه‌های فرهنگی، هنری  قصه بازی، کاردستی، کتابخوانی، نمایش خلاق،بازی و سفاالگری، برگزار خواهند کرد.

گفتنی است  مراسم معنوی اعتکاف روزهای ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در ویژه برنامه‌ی مادر و کودک در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله‌ی  شاهین ویلا حضور خواهند یافت .

لازم به توضیح است مادران دارای ۴ فرزند و بالاتر می‌توانند از تخفیف ویژه برای حضور در این برنامه، برخوردار شوند.

علاقه‌مندان جهت آگاهی از نحوه‌ی ثبت نام و دیگر اطلاعات تکمیلی به نشانی زیر در پیام رسان « ایتا» مراجعه کنند.

https://eitaa.com/Z_seyedmirzayi

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =