ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان استان گلستان در دهه فجر اعلام شد

ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان، با شعار « جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی در نشست خبری ویژه گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری بیش ‌از ۳۰۰ ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان در این ایام از خدمات کانون خبر داد.

سرپرست کانون گلستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری در راستای انجام فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای روزهای دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده است.

ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان استان گلستان در دهه فجر اعلام شد

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر و اجرای برنامه‌ها براساس زیست بوم و فرهنگ هر شهرستان ، اظهار داشت: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف، حداکثر مخاطبان ما در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان بتوانند از این فعالیت های ویژه که با محتوای مناسب برنامه‌ریزی شده‌اند استفاده کنند.

او از اجرای پیک‌امید در مناطق کمترتوسعه یافته گلستان خبر داد و افزود: برگزاری جشن انقلاب در ۱۲ بهمن، بازگشایی کتابخانه مرزی داشلی برون، مهرواره قصه گویی نامداران، افتتاح مرکز آموزشی کانون زبان، جشنواره سرود با همکاری دستگاه‌ها، جشنواره سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رو نمایی از کتاب نوقلمان استقرار کامیونت سیار در راهپیمایی ۲۲بهمن،، دیدار با خانواده شهدا، ‌ایستگاه نقاشی متری، برپایی نمایشگاه کتاب در مراکز از جمله برنامه‌های ما در دهه فجر است.

گفتنی‌است ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ برپا خواهد بود.

ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان استان گلستان در دهه فجر اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =