دیدار  استاندار کردستان با مدیرعامل و معاونت فرهنگی کانون در تهران

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با حامد علامتی مدیرعامل و فرهاد فلاح معاونت فرهنگی کانون در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عموی اداره‌کل کانون استان کردستان، این دیدار به‌منظور همفکری و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان این استان و پربار کردن برنامه‌های فرهنگی برای نسل آینده‌ساز کشور برگزار شد.

زارعی کوشا در این نشست عنوان کرد کردستان ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی‌هنری برای اجرای برنامه‌های فاخر کشوری دارد، که جشن یک‌هزار نفری روزه اولی‌ها و جشن تکلیف 4هزار نفری نمونه بارز آن است.
وی هم‌چنین با اشاره به اجرای برنامه‌های فاخر کشوری در کردستان برای کودکان و نوجوانان افزود: استانداری کردستان از اجرای این رویدادهای فرهنگی حمایت می‌کند.
استاندار کردستان در ادامه یادآور شد: تماشاخانه سیار و ویژه برنامه‌های پیک امید ظرفیت خوبی است که می‌توان به روستاها و کودکان روستایی و مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرها توجه ویژه‌ای کرد.

علامتی مدیرعامل کانون نیز خواستار برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی برای یک رویداد فرهنگی‌هنری ویژه به صورت کشوری در کردستان شد.

وی عنوان کرد مناطق کم‌برخوردار شهری در اولویت برنامه‌ریزی کانون است و تلاش خواهیم کرد در منطقه «نایسر» پایگاه خوبی را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.
مدیرعامل کانون با اشاره به حمایت مادی و معنوی کانون از نویسندگان بومی که به زبان کردی کتاب‌های فاخر  برای کودکان و نوجوانان می‌نویسند اظهار داشت: چهره‌های فاخر فرهنگی و هنری کردستان را در قالب نامداران کانون چاپ خواهد کرد.
وی افزود ما به کردستان نگاه ویژه‌ای در ابلاع اعتبارات فرهنگی خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد در جذب نیروی انسانی به مهارت مربیان توجه کنیم.

در پایان استاندار کردستان به همراه  مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایشگاه و فروشگاه هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی  بازدید و از برپایی چنین نمایشگاهی در کردستان استقبال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =