کد خبر: 336219
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
بازدید 35
برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون استان ایلام

به گزارش روابط عمومی کانون استان ،شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاتمی رئیس ستاد امر به معروف استان و اعضای شورا در کانون استان برگزارشد .

در این نشست رستگار مدیر کل کانون استان ضمن خیر مقدم به مهمان برنامه و سپاس از حضور ایشان به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر و اقدامات انجام شده کانون در این راستا اشاره نمود .

رستگار گفت : در پرداختن به موضوع مهم امر به معروف در کانون استان نشست‌های بصیرتی با موضوع جهادتبیین در دفتر استان و مراکز به صورت مستمر و هدفمند برگزارشده و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاتمی ،ضمن ابراز خرسندی بابت برگزاری این جلسات ارزشمندوپرداختن به مسائل فرهنگی و به طور خاص مسئله حجاب و عفاف وامر به معروف و نهی از منکر درکانون  با اشاره به این امر مهم گفتند:  طریق رسیدن به حضرت حضرت الله وبه طرف فلاح و رستگاری سخت است و موانع متعددی بر سر راه آن است اما در اصل فلاح و رستگاری از آن کسی است که برموانع پیروز باشد . رئیس ستاد امر به معروف استان گفت: عبادت فقط نماز و روزه نیست وقتی درختی را نجات دهید یاوقتی کاری برای آبادانی کشور انجام دهیدهمگی  عبادت  است .خداوند انسانها را به تعقل امر نموده وگفته دوساعت فکر وتعقل از هفتادسال عبادت بهتر است . حاتمی در ادامه گفت : در بحث حجاب وعفاف باید باهنر مناسب امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم زیرا خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرارداده و قابل احترام دانسته چون دارای فضیلت است وباید کرامت او حفظ شود و زیبایی ها را به مردم جلوه دهدو از آنجایی که امر به معروف فقط در حجاب نیست باید هر خطایی از هر کس ودرهرکجا با زبان وبیانی زیبا گفته شود زیرا این وظیفه شناسی است .

برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون استان ایلام

برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون استان ایلام

در ادامه ازفاطمه نیازی نماینده کانون در ستاد امر به معروف و نهی از منکروحجاب وعفاف تقدیر و نمازجماعت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاتمی و اعضای شورا در نمازخانه اداره کل برگزارشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =