جشنواره باید روی برخی آثار سرمایه گذاری کند

داور سومین جشنواره پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد معتقد است برای رشد این رشته می بایست هنرمندان را به لحاظ مالی و آموزشی حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مهدی خرمیان در حاشیه برگزاری سومین جشنواره استانی پویانمایی تک فریم‌های کودکانه گفت: اگر بتوانیم بخش ها را از هم جدا کنیم و از روز اول بخش مربیان و اعضای کانون با دانشجویان تفکیک شود.

جشنواره باید روی برخی آثار سرمایه گذاری کند

خرمیان تصریح کرد؛ در برخی موارد شاهد این بودیم که دانش آموزان از مربیان بهتر عمل کرده بودند که طبیعتا به این دلیل است که به صورت تخصصی تر زیر نظر مربی و مدرس این رشته کار کرده بودند و آموزش دیده اند، این تقسیم بندی می بایست انجام شود تا داوران بتوانند در ارزیابی به صورت جدا از هم اقدام کنند.

 جشنواره باید روی برخی آثار سرمایه گذاری کند

وی افزود: دیگر اینکه جشنواره باید روی آثار سرمایه گذاری کند؛ برای مثال اگر ده اثر داریم روی موضوعات مختلف بین هنرجویان با استعداد سرمایه گذاری شود و بودجه ای اختصاص داده شود و زیر نظر یک مربی مدیریت و هدایت شود تا حداقل چند اثر پویانمایی درخور جشنواره بیرون بیاید.

خرمیان با اشاره به اینکه برخی آثار ارسالی در حد مشق بود گفت: بهتر بود این آثار یک پالایش اولیه میشد و آثار منتخب اکران و مورد داوری قرار می گرفت البته این موردی هست که در دنیا مرسوم است.

این داور نقش گزینه های فیلم‌نامه، کارگردانی، گرافیک اثر، متحرک سازی، صدا و موسیقی و تدوین را در انتخاب اثر موثر دانست.

سومین جشنواره استانی پویانمایی تک فریم‌های کودکانه با اکران ۵۲ اثر در سالن مرجان پردیس سینما خلیج فارس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =