حضور مربیان کانون البرز  در نخستین فراخوان «فیلم کوتاه آموزشی» در زمینه‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب

مربیان و والدین اعضای کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار معلمان و دیگر متولیان امور تربیتی  برای آموزش مصرف بهینه‌ی آب، فیلم‌های کوتاه آموزشی تولید می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ فراخوان نخستین جشنواره ساخت فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای با موضوع  آموزش مدیریت مصرف آب آشامیدنی به همت روابط عمومی و امور فرهنگی، دینی سازمان آب استان البرز و همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است و تمامی معلمان، مربیان و اولیا می توانند تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ آثار آموزشی خود را ساخته و در این ویدیوهای کوتاه چگونگی صرفه‌جویی مصرف آب را به کودکان ۶ تا ۱۲ساله آموزش دهند.

آب مجازی، چرخه‌ی آب در طبیعت و ارزش آن، مدیریت مصرف آب در خانه، راه‌های استفاده‌ی مجدد از آب و مدیریت مصرف آب در مدرسه، پنج محوری هستند که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای آن تولید محتوا می‌کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق شماره‌ی ۰۹۰۵۱۷۲۶۲۵۷ در پیام‌رسان‌های «بله» و «ایتا» برای دبیرخانه‌ی این مسابقه ارسال کنند.

در نهایت از ۴۵ اثر برتر این مسابقه تجلیل خواهد شد .

حضور مربیان کانون در نخستین فراخوان «فیلم کوتاه آموزشی» در زمینه‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب

گفتنی است روز یکشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۲ عطایی، دبیر آموزش همگانی سازمان آب استان البرز و فرانک فروزانفر، کارشناس مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بررسی این مسابقه و نحوه‌ی حضور همکاران و اولیای اعضای کانون و دیگر زمینه‌های مشترک همکاری از جمله برگزاری جشنواره‌های قصه‌گویی، برگزاری اردوهای بازدیدی برای اعضا و مربیان از چرخه‌ی آب، اجرای جشنواره‌ی آب، آماده سازی گروه‌های سرود، انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌ی مصرف بهینه‌ی آب و حضور کارشناسان سازمان آب در مراکز کانون و اجرای برنامه‌های شاد و نشاط آفرین با این موضوع بحث و تبادل نظر کردند.

حضور مربیان کانون در نخستین فراخوان «فیلم کوتاه آموزشی» در زمینه‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب

در پایان این نشست هم مقرر شد  با توجه به بحران جدی آب که در شرایط کنونی در کشور و استان با آن مواجه هستیم، فعالیت‌های این حوزه به شکل مستمر از سال آینده در شورای فرهنگی و برنامه‌ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طراحی شده و با حمایت سازمان آب در مراکز اجرا شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =