میزبان محمد میرکیانی شدند.

محمد میرکیانی در جمع مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۷ : «تا می توانید کتاب بخوانید و از نوشتن نترسید، نوشتن به شما انگیزه زندگی می دهد.»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ همزمان با با ایام ماه رجب،  اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۷ در ویژه برنامه «پدرانه با من» با حضور میهمانان ویژه این مراسم محمد میر کیانی نویسنده حوزه کودک و نوجوان و مهرنوش تنهایی ویراستار کتاب گردهم آمدند.

درابتدای این ویژه برنامه معصومه صادقی مربی مسئول فرهنگی مرکز  با شعری در وصف مولای متقیان به میهمانان خوشامد گفت.

در ادامه کلیپ معرفی شخصیت و آثار میر کیانی به نمایش درآمد و چند نمونه از کتاب های وی توسط مهرنوش تنهایی به اعضا و والدین معرفی شد.

میزبان محمد میرکیانی شدند.

میزبان محمد میرکیانی شدند.

میرکیانی به عنوان یک نویسنده و نماد یک پدر ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت و سپس چند خاطره از دوران کودکی تاکنون، از مطالعات، چگونگی انتخاب شغل نویسندگی و سختی هایی که متحمل شد تا بتواند ۸۰۰  عنوان کتاب بنویسد و به چاپ برساند برای حاضرین شرح داد.

در بخش بعدی کتاب قصه ما مثل شد از آثار میر کیانی توسط الهام ادیب زاده مربی فرهنگی مرکز، معرفی و قسمتی از انیمیشن ساخته شده از این کتاب نمایش داده شد.

بعد از اینکه اعضا به پرسش و پاسخ با میرکیانی پرداختند وی یک کارگاه آموزش نویسندگی با موضوع «پدرانه با من» برای اعضا برگزار کرد و در انتهای کارگاه به اعضا توصیه کرد: «تا می توانید کتاب بخوانید و از نوشتن نترسید، نوشتن به شما انگیزه زندگی می دهد.»

 در پایان کارت هایی از کتاب های محمد میرکیانی که از قبل توسط همکاران فرهنگی مرکز آماده شده بود با امضای نویسنده برای یادگاری به اعضا اهدا شد.

میزبان محمد میرکیانی شدند.

میزبان محمد میرکیانی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =