تبیین برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون کرمانشاه

تبیین برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون کرمانشاه، در سی‌و پنجمین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تبیین برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون کرمانشاه، در سی‌و پنجمین جلسه‌ی شورای فرهنگی استان انجام پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن خسته نباشید به همکاران، تبریک ایام و اشاره به برنامه‌هایی که در روزهای اخیر اجرایی شد، گفت: خوشبختانه با اهتمامی که کانون استان در ایام دهه‌ی فجر سال گذشته داشت از سوی کمیته‌ی ستاد دهه‌ی فجر استان و توسط امام جمعه و استاندار، در بین ۲۹ کمیته‌ی استانی به عنوان کمیته‌ی برتر کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر معرفی شد. برگزاری جلسه‌ی شورای هماهنگی فعالیت‌های فراغتی کودک و نوجوان نیز پاتق خوبی برای همفکری و همراهی دستگاه‌های کودک و نوجوان است که به همت کانون استان محقق گردید.
وی افزود: هفتمین المپیاد ملی ویراکاپ نیز اتفاق بسیار خوبی‌بود، المپیادی که کانون در اجرای آن همکاری داشت و به شکلی بسیار مطلوب، منظم، دقیق، کودک و نوجوان‌محور و ... برگزار شد و نمود از یک کار خوب کانونی علمی مبتنی بر کودک و نوجوان داشت و کار علمی قابل توجهی انجام گرفت که ظرفیت مردمی در آن دیده شده بود؛ ما باید به سمت و سوی چنین حرکت‌هایی برویم و آنها را پر رنگ‌تر کنیم تا بتوانیم رسالت‌های خود را در خصوص کودکان و نوجوانان به انجام برسانیم و اتفاقات خوبی را به نام کانون رقم بزنیم.

تبیین برنامه‌های دهه‌ی فجر کانون کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: در کارگروه شورای هماهنگی فعالیت‌های فراغتی ۵۴ برنامه جهت اجرایی شدن در ایام دهه‌ی فجر پیشبینی شد که فرآیند اجرایی آن در حال شکل‌گیری می‌باشد و محصول کار نیز به‌عنوان فعالیت‌های کودک و نوجوان در سطح ملی و استانی و برنامه‌هایی نیز که کانون متولی آن است به انجام می‌رسد و سعی ما بر این است که به شکل باشکوه‌تری برنامه‌های دهه‌ی فجر امسال را که با تاکید استاندار از ۱۱ بهمن‌ماه تا ۱۱ اسفندماه به طول خواهد انجامید، اجرایی نماییم.
تجلیل از برگزیدگان کودک و نوجوان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، برپایی نمایشگاه، کوهپیمایی، دیوارنویسی با شعارهای انقلابی، مسابقه‌ی بازی و خلاقیت، ویژه‌برنامه‌ی زیر گنبد کبود، شادپیمایی خانواده، مسابقه‌ی نقاشی کودکان کار، اجرای گروه‌های سرود انقلابی خیابانی، طرح همیاران حماسه ( ویژه‌ی بحث انتخابات) برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی، آموزش هنر به کودکان مناطق کم‌برخوردار، جلسه‌ی نقد و بررسی کتاب، برگزاری کارگاه عکاسی و کاریکاتور، جلسات بررسی و گفتگو و نقد فیلم فجر، غباروبی مزار شهدا، معرفی ظرفیت‌های آموزشی، پایش سلامت در مناطق کم‌برخوردار، اردوی علمی راهیان پیشرفت، لیگ بازی‌های فکری، رویداد مشاور و خانواده، جشن انقلاب ویژه‌ی ناشنوایان، کارگاه یک روزه‌ی فنی و حرفه‌ای، تولید رسانه‌ی کارآفرینی، برگزاری نشست‌های تبیین، برنامه‌ی شهری که دوستش دارم، معرفی ظرفیت‌های آموزش امداد و نجات، عرضه‌ی محصولات فرهنگی با تخفیف و اجرای طرح وقف کتاب، برپایی غرفه‌ در روز ۲۲ بهمن و ... از مواردی بود که در حوزه‌ی کودک و نوجوان طرح گردید و در خصوص اجرایی شدن آنها پس از بررسی‌های لازم، بحث و تبادل نظر شد.
برنامه‌ی دستاوردهای علمی سرپل‌ذهاب، فلسفه برای کودک، جشن و جنگ شادی انقلابی، برنامه‌ی رنگ و رهایی، فراخوان ادبی بخش مکاتبه‌ای، برگزاری نمایشگاه آثار هنری در چهلمین روز شهادت کودکان حادثه‌ی کرمان، پیک امید، تجمع کودکان مهدوی، جشن خیریه‌ی نیمه‌ی شعبان در محلات کم‌برخوردار و ... نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با محوریت کودک و نوجوان، توسط کانون استان اجرایی خواهد شد و در مورد آنها مباحث لازم طرح شد و گفتگو گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =