کد خبر: 336405
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
بازدید 78
داوران مرحله استانی جشنواره سرود معرفی شدند

داوران مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود معرفی شدند. بر همین اساس داوران در جلسه‌ای که صبح روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن در محل اداره کل کانون پرورش فکری قم برگزار شد به بررسی شیوه‌نامه جشنواره و شاخص‌های امتیازدهی در دستورالعمل داوری پرداختند. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، داوران مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود معرفی شدند. بر همین اساس داوران در جلسه‌ای که صبح روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن در محل اداره کل کانون پرورش فکری قم برگزار شد به بررسی شیوه‌نامه جشنواره و شاخص‌های امتیازدهی در دستورالعمل داوری پرداختند. 

سیدمحمدرضا موسوی، منصوره سادات محمدحسینی و محمدجواد الهی پور سه داوری هستند که به داوری این مرحله از جشنواره خواهند پرداخت.

داوران مرحله استانی جشنواره سرود معرفی شدند

سید محمدرضا موسوی، مدرس صداسازی و آواز اصیل ایرانی خالق قطعات مختلف حماسی و ملی، تصنیف و آواز است و سابقه‌ی داوری در زمینه جشنواره های مختلف موسیقی و سرود را نیز در کارنامه دارد. 

منصوره سادات محمدحسینی مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری با ۲۳ سال سابقه دیگر داور این جشنواره است که سوابق درخشانی در تهیه، رهبری و اجرای سرود و سرود نمایش در سطح استانی و کشوری در کارنامه‌ هنری او به چشم ‌می‌خورد. 

محمدجواد الهی‌پور سومین داور این مرحله است که عضویت در شورای‌ عالی شعر سازمان صداوسیما و مسئولیت سرود مرکز شعر و موسیقی‌ و سرود صداوسیما از جمله سوابق اوست. وی همچین دبیر جشنواره هایی از جمله استوار، جشنواره زلال قریحه، جشنواره پنجره نیز بوده و سابقه داوری در بخش شعر جشنواره سرود رضوی را نیز در رزومه دارد. 

داوران مرحله استانی جشنواره سرود معرفی شدند

مرحله استانی جشنواره ملی سرود قرار است روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه همزمان با دهه مبارکه فجر و با حضور ۲۱ گروه سرود کانونی و غیرکانونی در سالن آمفی تئاتر مرکز شماره ۹ قم برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =