کد خبر: 336783
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
بازدید 205
تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور"در مرکز رستم

تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رستم به مناسبت دهه فجر با استقبال دانش‌آموزان مدارس همراه شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس،   برنامه های متنوع و  تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رستم به مناسبت دهه فجر با استقبال دانش‌آموزان مدارس همراه شد.
این برنامه‌ها در مرکز فرهنگی هنری رستم در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از نخستین روز دهه مبارکه فجر آغاز شده و تا پایان این ایام الله ادامه خواهد داشت.
 دعوت از مادران اعضا جهت تماشای تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور"، گفتگو با مادران اعضا و اعضا درباره اهمیت شرکت در انتخابات ولبیک به فرمان رهبری، شعرخوانی انقلابی یکی از اعضا، نواختن زنگ انقلاب در کانون با همکاری مدرسه امیرکبیر اعضاء کانون، معرفی دستاوردهای کشورمان در مورد هوا و فضا و موشک، قصه‌گویی درباره ظلم و ستم و زورگویی با زبان لری، مسابقه طناب‌کشی، درست کردن کاردستی گل لاله و رنگ‌آمیزی پرچم ایران به احترام مقام شامخ شهیدان ایران سرافراز مان از جمله برنامه‌هایی است که اجرای آن با استقبال گسترده دانش‌آموزان همراه بوده است.
تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور"در مرکز رستم
تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور"در مرکز رستم
تئاتر جذاب "فرار شاه از کشور"در مرکز رستم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =