کد خبر: 336883
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
بازدید 258
عیادت از امیرعلی

معاون فرهنگی و کارشناسان استان تهران به دیدار امیرعلی سلطانی نژاد نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ ویدا ملکی معاون فرهنگی و رقیه ابراهیم پور، مریم رضایی، امیرحسین رحمانی کارشناسان استان تهران و وحید خسروی کارشناس هنرهای نمایشی برای عیادت ازامیرعلی سلطانی نژاد نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان به بیمارستان مدائن تهران رفتند.

امیر علی سلطانی نژاد عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است و در این حادثه از ناحیه سر، شکم و پا آسیب دیده است. استخوان پای چپش دچار شکستگی و همچنین مقداری از روده امیرعلی پاره شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

گفتنی است مشکل امیرعلی تنها درد و استرس پا و شکمش نبود. روز حادثه ۲ ترکش وارد سر امیرعلی شد که پزشکان تنها موفق شده‌اند یکی از آن‌ها را بیرون بیاورند. به عقیده پزشکان اگر ساچمه در سرش بماند، ریسکش کم‌تر از جراحی است.

امیرعلی در این حادثه دلخراش مادرش نغمه گلزاری و خواهر ۹ ساله‌اش مریم سلطانی‌نژاد به همراه ۶ نفر دیگر از اعضای خانواده پدری‌اش را از دست داده است.

در این دیدار، معاون فرهنگی و کارشناسان استان، ضمن اهدای بسته فرهنگی و سبد گل به گفتگوی صمیمانه با امیرعلی نشسته و خاطراتی از دوران کودکی شان نیز تعریف کردند چنان که گویی مربیان وکتابخانه کانون پرورش فکری را به کنار تخت امیر علی آوردند.

همچنین وحید خسروی به همراه عروسک بابا قدرت بعد از احوال پرسی از امیرعلی به اجرای قصه گویی پرداخت که نتیجه آن ایجاد شادی در چهره امیرعلی بود.

در ادامه امیر علی گفت که به نمایش و عروسک های نمایشی علاقه دارد و از شنیدن قصه توسط بابا قدرت لذت برده است.  

در پایان حسین سلطانی نژاد پدر امیرعلی ضمن تشکر و قدردانی از کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری سراسر کشور که در این مدت با خانواده سلطانی نژاد همدلی کرده اند، خاطرنشان کرد که از کودکی از کانون و کتاب هایش خاطرات زیادی دارد و به همین دلیل امیرعلی هم عضو کانون شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =