انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به سمت فرمانده بسیج پایگاه شهید نوکندی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: رسالت ما آزادسازی «خرمشهر ذهن کودکان و نوجوانان» است که از جهات مختلف در معرض آسیب‌ها و جنگ‌های گوناگون قرار دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به سمت فرمانده بسیج پایگاه شهید نوکندی منصوب شد.

در جلسه‌ای، که به همین منظور برگزار شد، محمدرضا سالاری با تبریک دهه فجر، گفت: سال‌هایی را تجربه می‌کنیم که در آن با یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان روبه‌رو هستیم که یکی از اهداف این جنگ «تمرکز بر روی ذهن و فکر» کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: تعبیر ظریفی از مقام معظم رهبری وجود دارد که در آن با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، فرمودند «بدانید در آینده، خرمشهرها، در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد... اما از جنگ نظامی سخت‌تر است».

سالاری در همین رابطه افزود: با توجه به این فرمایش رهبری انقلاب، ما در کانون و با توجه به رسالت خود با «خرمشهر ذهن کودکان و نوجوانان» سروکار داریم و همه فعالیت‌های ما، به صورت مستقیم و غیرمستقیم در راستای توانمندسازی مخاطبان‌مان است که آینده این کشور به دست آنان ساخته خواهد شد.

وی «آگاهی‌بخشی هنرمندانه» به کودکان و نوجوانان را رسالت کاری مجموعه عنوان کرد و گفت: حساسیت در اجرای دقیق امور تربیتی و پرورشی را بارها با همکاران در سراسر استان در میان گذاشته‌ایم تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت فعالیت‌های کانون، به فریضه جهاد تبیین عمل کنیم تا آسیب‌ها در این حوزه را به حداقل برسانیم.

مدیرکل کانون در پایان، دهه فجر را فرصت مناسبی برای اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان دانست و با اشاره به برنامه‌های متعددی که تدارک دیده شده، گفت: هر مرکز فرهنگی‌هنری کانون، یک سنگر است که مربیان در آن «مدافعان حقوق انقلاب و ترویج دهنده آن» هستند.

در ادامه، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان با تاکید بر اهمیت نسل کودک و نوجوان گفت: در این حوزه نباید دچار غفلت شویم زیرا می‌تواند در آینده آسیب‌زا باشد.

حسن نکویی در پایان با اشاره به ضرورت اجرای کارهای فرهنگی گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، به سبب تاثیر ماندگاری که در ذهن کودک و نوجوانان دارند، بسیار اهمیت دارد.

بخش پایانی این جلسه به اهدای لوح انتصاب مدیرکل کانون استان به سمت فرمانده بسیج پایگاه شهید نوکندی اختصاص داشت. در این لوح که به امضای سرهنگ پاسدار حسن نکویی رسیده، آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) و فرامین و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) بتوانید با همت و تلاش هرچه بیشتر، حضور سازمان یافته اقشار مختلف مردم را در بسیج فراهم، آنان را در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی در چهارچوب وظایف محوله به‌کارگیری نموده و به سهم خود در جهت پویایی بسیج ده‌ها میلیونی گام‌های موثری بردارید.

انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به سمت فرمانده بسیج پایگاه شهید نوکندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =