کد خبر: 336976
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
بازدید 40
 ویژه برنامه‌های «عید سعید مبعث» در مراکز کانون البرز

مربیان فرهنگی، هنری کانون البرز به مناسبت سالروز گرامی داشت عید سعید مبعث فعالیت‌های ویژه‌ای را برای دانش آموزان و اعضا اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با توجه به ضرورت آشنایی اعضا و دانش آموزان با مناسبت‌ها و شخصیت‌های ملی و مذهبی، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره از فرصت ایام مختلف،  بهره برده و شخصیت و زندگانی الگوهای اسلامی- ملی را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند.

بر همین اساس عید سعید مبعث فرصتی شد تا همکاران مراکز کانون البرز، فعالیت های متنوعی را برای گرامی‌ داشتن این مناسبت و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با شخصیت حضرت محمد مصطفی(ص) اجرا کنند.

به همین مناسبت ویژه برنامه‌ی «دست در دست هم دهیم به مهر» مرکز هشتگرد که به مناسبت ایام الله دهه فجر اجرا می‌شد، به موضوع مبعث اختصاص یافت و دانش آموزان مدارس پسرانه‌ی «آدا» و دخترانه‌ی «معصومیه»‌ی این شهر با عید مبعث و شخصیت رسول مهربانی آشنا شده و در فعالیت‌های مختلفی از جمله شعرخوانی، بازی، نقاشی دیواری، قصه‌گویی و سرود حضور یافتند.

کارگاه خوشنویسی اعضای مرکز یک کانون کرج

همچنین اعضای مرکز شماره ۱ کانون کرج نیز با راهنمایی مهین مظهرپور، مربی هنری این مرکز،  به مناسبت عید سعید مبعث،  بخش‌هایی از زندگانی پیامبر نور و مهربانی را با خط تحریری نوشتند و ضمن انجام این کار هنری با شخصیت والای پیاامبر اسلام حضرت محمد (ص) آشنا شدند.

این برنامه‌ها و دیگر فعالیت‌های مشابه  روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دیگر مراکز کانون البرز نیز اجرا شد .

 ویژه برنامه‌های «عید سعید مبعث» در مراکز کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =