کد خبر: 337000
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
بازدید 61
ویژه‌ برنامه "پ مثل انتخاب" درمرکز نیریز

ویژه‌ برنامه "پ مثل انتخاب" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز نیریز، طراحی و به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در راستای ایجاد شور و شوق شرکت در انتخابات و تاکید بر اهمیت این رویداد، برنامه ویژه‌ای با نام "پ مثل انتخاب" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز نیریز، طراحی و به اجرا درآمده است.

این ویژه برنامه شامل چند فعالیت مختلف است که در طول دوره ایام الله دهه فجر تا شروع انتخابات برگزار می‌شود؛ و شامل  فعالیت قصه‌گویی است که به صورت غیر مستقیم  اهمیت انتخاب و ربط آن با دستاوردهای انقلاب از زمان شروع حرکت تا کنون را به دانش‌آموزان و خانواده‌ها  آموزش می دهد. در قسمت دیگری ازاین برنامه، پرچم و رنگ‌های آن معرفی شده و ارتباط آن با دستاوردهای انقلاب و هویت ملی برای بچه‌ها و خانواده‌ها توضیح داده می‌شود.  

در این برنامه همچنین، نقش انتخاب‌ها و تلاش‌ها در سرافرازی کشور و پرچم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در پایان این ویژه برنامه، یک فعالیت هنری به نام "رنگ‌آمیزی پرچم با ضرب انگشت اشاره" برگزار می‌شود؛ که این فعالیت به دانش‌آموزان، معلمان همراه و خانواده‌ها نشان می‌دهد که هر ضربه انگشت که نشانگر انتخاب است، چقدر در سرافرازی کشور و پرچم ما تأثیرگذار است.

ازدیگر برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجر در این مرکز فرهنگی هنری "جوانه‌های انقلاب"، مسابقه حضوری "دشت لاله‌ها" که شامل قصه‌گویی، معرفی شخصیت‌های انقلابی و مبارز انقلابی، معرفی وقایع از آغاز انقلاب تا پیروزی، معرفی نمادهای انقلابی و دفاع مقدس (سرو و لاله)، معرفی ایران قوی، بازسازی فضای شعارنویسی، آشنایی با سرودهای انقلابی و مفهوم اتحاد و نمایشگاه کتاب و پویش ۱۰۰ ثانیه با کتابهای خاطرات انقلاب است.

ویژه‌ای با نام "پ مثل انتخاب" درمرکز نیریز

ویژه‌ای با نام "پ مثل انتخاب" درمرکز نیریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =