راهپیمایی کودکان در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

جشن و راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پررنگ کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم خورد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم جشن و راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پررنگ کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم خورد. 

راهپیمایی کودکان در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

بر اساس این گزارش همزمان با راهپیمایی اصلی مردم قم رای نخستین بار راهپیمایی شاد و جذابی ویژه کودکان و خردسالان در حاشیه مسیر اصلی راهپیمایی بزرگ مردم قم برگزار شد. 

حضور عروسک های بلند قامت، عروسک های نمایشی و تن پوش همراه با اجرای گروه های سرود از برنامه های تدارک دیده شده برای این مراسم بود.
کودکان از ساعت ۹ صبح ۲۲ بهمن ماه به حضور  در میدان روح الله دعوت شدند. کودکان در ابتدا از کارگاه‌های متنوع فرهنگی هنری که متناسب با دهه فجر تدارک دیده شده بود بهره بردند. گروه‌های مختلف سرود نیز در غرفه کانون پرورش فکری در میدان روح الله به اجرای سرودهای انقلابی خود پرداختند.

همچنین با هماهنگی کانون پرورش فکری استان قم ۱۰ غرفه برای فعالیت های فرهنگی هنری ویژه کوکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی و همچنین میدان آستانه نصب و در اخیتار سایر ادارات از جمله آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه ها، اتحادیه دانش آموزی و... قرار گرفت.

راهپیمایی کودکان در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

پس از آن کودکان و خانواده‌ها همراه با گروه شادپیمایی به سمت چهارراه شهدا حرکت کرده و به مسیر اصلی راهپیمایی مردم قم پیوستند. 

امسال نخستین سالی بود که مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شکلی نو و با توجه به ویژه به کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =