گوهری: حضور  پر شور نوجوانان و جوانان نشان از مشارکت اجتماعی و سیاسی آن ها دارد

همزمان با جشن ملی 22 بهمن ماه، با حضور پر شور نوجوانان و جوانان سنندجی، پویش " من رأی می دهم " برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون استان کردستان ، پویش "من رأی می دهم" همزمان با جشن ملی 22 بهمن ماه با حضور بیش از هزار  نوجوانان و  جوانان دختر و پسر ،در ایستگاه کانون استان کردستان برگزار شد.

مدیر کل کانون استان کردستان گفت : امروزه نوجوان و جوانان با دانش و  آگاه تر هستند ، حضور  پر شور نوجوانان و جوانان در جشن ملی 22 بهمن ماه، نشان از مشارکت اجتماعی و سیاسی آن ها دارد.

گوهری افزود : چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد  و این انقلاب ثمره ی خون شهیدانی است که از جان و مال خود گذشته اند  لذا  حضور پرشور نوجوانان و جوانان نشان از این دارد که حفظ این انقلاب و اسلام هستند.

گوهری همچنین اضافه کرد :شرکت نوجوانان و جوانان در پویش رأی اولی ها آن ها را برای حضور در انتخابات آماده می کند چرا که آن ها برای مشارکت و حضور در انتخابات نقش کلیدی و اساسی دارند.

مدیر کل کانون استان کردستان در ادامه یادآورد شد : نوجوانی وجوانی سنی است که در آن مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی  کلید می‌خورد و  آن ها  با شرکت در پویش (من رأی می دهم ) و به صندوق انداختن برگه رأی نمادین خود ، حضور در این رویداد تأثیرگذار را تمرین کردند. 

لازم به ذکر است به کلیه ی شرکت کنندگان ، جاسویچی های یادبود که منقش به لوگوی کانون و جملات انگیزشی جهت مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی در نوجوانان و جوانان حاضر در راهپیمایی اهدا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =