اجرای بیش از صد و پنجاه فعالیت متنوع در مراکز فرهنگی هنری کانون استان کردستان؛

 در مراکز فرهنگی هنری کانون استان در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از صد و پنجاه فعالیت متنوع با حضور کودکان ونوجوانان به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در  گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از صد و پنجاه فعالیت متنوع با حضور کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان به اجرا در آمد.

مدیر کل کانون استان کردستان گفت : کودکان و نوجوانان استان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب در کنار مربیان خود با حضور گسترده در برنامه‌های مختلف و پیش بینی شده، این ایام خجسته را گرامی داشتند.

گوهری با اشاره به شعار امسال در ایام الله دهه مبارک فجر  "جشن ملی ، بچه های امروز، آینده ی روشن"  افزود: برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت بیعت با امام و انقلاب و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فضاسازی و آذین بندی مراکز، برپایی نمایشگاه کتاب‌های انقلابی،برگزاری نمایشگاه آثار ادبی و هنری اعضا، معرفی شخصیت و آثار امام خمینی (ره)، اجرای فعالیت قصه خوانی" قصه‌های انقلاب"،معرفی کتاب ، نمایش فیلم‌ها و انیمیشن‌های مناسب با این ایام، اجرای طرح ادبی "خاطرات لاله ها" و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه پرچم، برگزاری مسابقه ی داستان نویسی و دلنوشته ،ساخت لوحه های سفالی با عنوان "ایران عزیز " معرفی ایام و وقایع انقلاب و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگی انقلاب به کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت‌های برنامه ریزی شده می‌باشد که در طول ایام مبارک دهه فجر اجرا گردید.

گوهری همچنان یادآور شد: اجرای فعالیت هایی با ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی برای رأی اولی ها نیز در اولویت قرار داشت چرا که اولی‌ها نخستین مشارکت سیاسی خود را تجربه می‌کنند و با حضور خود در پای صندوق های رأی شوق و شور بیشتری هم ایجاد خواهند کرد. گوهری خاطر نشان کرد:برگزاری کارگاه های تخصصی فرهنگی و هنری و ادبی با محوریت "روزهای فجر پیروزی" و "وعده ی دیدار ما در پای صندوق های رأی" برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =