کد خبر: 337167
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
مسابقه‌ی بازی های حرکتی در مرکز فراگیر بندرعباس برگزار شد

همزمان با دهه‌ی فجر و مبعث رسول اکرم (ص)، مرکز فراگیر بندرعباس اقدام به برگزاری مسابقه بازی های حرکتی، ویژه ی مادران و کودکان گروه سنی ۵تا ۸ سال نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، راضیه سلیمانی پور مسئول مرکز فرهنگی هنری فراگیر گفت: هدف از اجرای این مسابقه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با ایجاد شور و نشاط ، تحرک و پویایی بین کودکان و والدین ، و تقدیر از اعضاء فعال مرکز همزمان با مبعث رسول اکرم بود.

مسابقه‌ی بازی های حرکتی در مرکز فراگیر بندرعباس برگزار شد

وی افزود: قبل از انجام این ویژه برنامه، بازی های مناسبی توسط مربیان جهت اجرا در روز مسابقه طراحی شد . سپس از والدین و کودکانی که مایل به شرکت در این مسابقه بودند ثبت نام به عمل آمد. شماره‌ی هر گروه مشخص و با داوری خدیجه حاجی زاده مربی مرکز ، مسابقه آغاز شد.

مسابقه‌ی بازی های حرکتی در مرکز فراگیر بندرعباس برگزار شد

سلیمانی پور تشریح کرد: این مسابقه ی جذاب و مهیج دارای چهار مرحله‌ی : توپ و گونی، توپ و سبد، توپ و قاشق و پنالتی بود. گروه‌هایی که در کم‌ترین زمان و بدون خطا این مراحل را طی نمودند به عنوان گروه های برنده (اول تا سوم ) اعلام شدند و پس از بررسی نتایج و اعلام امتیازات به برندگان جوایزی اعطا شد. شایان ذکر است،از سایر شرکت کنندگان در مسابقه نیز بدلیل مشارکت فعال و پویایی که داشتند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =