کد خبر: 337246
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
بازدید 170
درخشش اعضای مراکز کانون استان اردبیل در جشنواره سراسری وفا

با برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وفا و اعلام اسامی برگزیدگان این دوره از جشنواره، اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به کسب رتبه‌های برتر از بخش‌های مختلف این جشنواره شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت عباس (ع) مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری وفا از سری برنامه‌های سومین جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

 بر اساس این گزارش، زهرا محیطی برندق، مربی مسئول کانون شهرستان خلخال رتبه نخست بزرگ‌سالان در تولید پویانمایی را کسب کرده و در رشته طراحی و تولید کلیپ نیز حائز رتبه دوم شد.

در رشته شعر نیز محنا مصدق از مرکز شماره‌ی سه کانون اردبیل به همراه دو عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی پنج کانون اردبیل به اسامی فاطمه شیخی و اسما عالی به مربیگری پری‌ناز ستونه، موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم رده سنی کودک و نوجوان در این رشته شدند.

همچنین با اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره در بخش داستان کوتاه، سمیه حسین زاده، مربی آفرینش‌های ادبی مراکز کانون اردبیل، رتبه‌ی نخست مشترک در رده سنی بزرگ‌سالان را از آن خودکرده و صبا خوش افکار از مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل، در رده سنی کودک و نوجوان موفق به کسب رتبه‌ی دوم شده و رتبه‌ی سوم مشترک را فرناز دشتی، عضو مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل و یگانه معصومی از مرکز شماره‌ی چهار کانون اردبیل به دست آوردند.

در همین رشته محدثه علیاری از مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

درخشش اعضای مراکز کانون استان اردبیل در جشنواره سراسری وفا

اعضای مراکز کانون شهرستان‌های گرمی، خلخال و پارس‌آباد هم همه‌ی عناوین برتر گروه سنی کودک و نوجوان در بخش خاطره‌نویسی را به نام خود ثبت کرده و در همین راستا، نادیا برازنده و محمد یاسین موسوی از کانون شهرستان گرمی، موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شده و نازنین زینب شیخعلی از کانون شهرستان خلخال به رتبه سوم دست‌یافت.

همچنین آثار مائده نوروزی و سودا رحیمی از کانون خلخال و زینب نوری عضو مرکز شماره‌ی ۲ کانون پارس‌آباد هم موردتقدیر قرار گرفت.

در این بخش لیلا حیدرنژاد و حمیده میرمرسلی مربیان آفرینش‌های ادبی مراکز کانون گرمی و خلخال، هدایت و راهنمایی اعضا را بر عهده داشتند.

همچنین در ادامه درخشش اعضای مراکز کانون استان اردبیل در سومین دوره جشنواره‌ی سراسری وفا، در رشته دل نوشته و در گروه سنی کودک و نوجوان، هستی حجازی و هلنا عطائی اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد به مربیگری شهلا شمس حائز رتبه‌های اول و دوم شده و سیده یسنا سیدی عضو کانون نمین با مربیگری مهشید منصوری زاده به‌عنوان دارنده رتبه سوم معرفی شد.

در همین گروه سنی از رها اکبرزاده و رونیکا نصیرزاده از مراکز کانون نمین و گرمی نیز تقدیر شد.

درخشش اعضای مراکز کانون استان اردبیل در جشنواره سراسری وفا

در ادامه با معرفی برگزیدگان بخش هنری، آیناز عزیزیان عضو مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل باراهنمایی کیمیا فتاحی مربی خوشنویسی مرکز، رتبه نخست رشته‌ی خط نستعلیق در گروه سنی کودک و نوجوان را کسب کرده و از همین مرکز، عباس شهبازی نیز با مربیگری سمیه جعفری موفق به اخذ رتبه دوم گروه سنی کودک و نوجوان در رشته نقاشی شد.

گفتنی است با آغاز فرآیند اجرای این جشنواره از خردادماه سال ۱۴۰۲ و تشکیل شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های مختلف این جشنواره، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در برگزاری این دوره از جشنواره مشارکت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =