به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب مسابقه پرچم در شهرستان سقز برگزار شد؛

مسابقه ی پرچم با حضور پرشور کودکان ونوجوانان سقزی و ساخت پرچم های رنگی ، مقوایی ، پارچه ای و ماکت همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استان کردستان به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ کاردستی خلاق  با عنوان پرچم افتخار در سقز برگزار  شد.

برنامه ریزی جهت اجرای این مسابقه  در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان سقز انجام شد که توسط مرکز فرهنگی هنری شماره یک سقز با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در ایام دهه ی مبارک فجر برگزار گردید.

این مسابقه با هدف وطن دوستی و ایجاد و تقویت هویت ملی در کودکان و نوجوانان با بهره گیری از شیوه های خلاق در بین کودکان 7 تا 12 سال به اجرا در آمد.

بیش از صد اثر کاردستی به دبیرخانه ی این مسابقه ارسال شد که از این بین  به 10 اثر برگزیده جوائز ارزنده ای از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز اهدا گردید .

در این رویداد تأثیرگذار  علاوه بر گرامیداشت دهه مبارک فجر ، ایجاد شادابی و شور و نشاط در کودکان و انتقال ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی،  کودکان و نوجوانان با تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و پرچم به عنوان نمادی از غرور و نشانه ای برای شناخت هویت ملی آشنا شدند.  

گفتنی ست آثار در نمایشگاهی در معرض دید مخاطبین قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =