نمایش "تکه زمینی به قدر پوست گاو" به استان یزد می‌آید

همزمان با آغاز بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اردکان؛ گروه فرهنگی، هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش تکه زمینی به قدر پوست گاو در مناطق کم برخوردار استان یزد نمایش اجرا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اردکان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش" تکه زمینی به قدر پوست گاو" به کارگردانی مهدی مقیمی در اردکان کار خود را آغاز خواهد کرد.

این گروه فرهنگی، هنری با هدف رعایت عدالت اجتماعی و اجرای نمایش در مناطق کم برخوردار دوشنبه 30 بهمن وارد استان یزد می‌شود و پس از پنج روز اجرا در مناطق کم برخوردار از جمله احمدآباد، جنت‌آباد، ترک‌آباد، حکیم‌آباد، پردیسان، حسن‌آباد و صدرآباد این استان را ترک خواهد کرد.

 نمایش "تکه زمینی به قدر پوست گاو" به استان یزد می‌آید

این نمایش از مجموعه‌ «کتاب، تئاتر، مدرسه» گرفته شده است و به کارگردانی مهدی مقیمی‌اسفندآبادی و محسن صفری پیشتر مهمان استان‌های زنجان، گلستان و مازندران بود.

در این نمایش حاکمی می‌خواهد به روستایی خوش آب و هوا حمله کند و آن را به تصرف خود درآورد. حاکم برای امتحان اهالی روستا یک مسابقه برگزار می‌کند که در آن پیر و بزرگ روستا باید به سوال مسابقه پاسخ دهند و این مساله خود ماجراهایی را به وجود می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =