حضور کارکنان کانون شهر کرمانشاه در همایش جهاد تبیین انتخابات

حضور کارکنان کانون شهر کرمانشاه در همایش جهاد تبیین انتخابات که توسط اداره‌ کل آموزش و پرورش و با همکاری کانون استان برگزار شد؛ صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، حضور کارکنان کانون شهر کرمانشاه در همایش جهاد تبیین انتخابات که توسط اداره‌ کل آموزش و پرورش و با همکاری کانون استان برگزار شد؛ صورت پذیرفت.
همایش جهاد تبیین انتخابات فرصت‌ها و چالش‌ها، با حضور جامعه‌ی فرهنگی شهر کرمانشاه و سخنرانی دکتر احمد قدیری حقوقدان و جامعه‌پژوه؛ برگزار شد.
در این همایش ضمن پخش کلیپ‌هایی با مضامین انتخابات، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، فتنه‌های دشمنان، تحول بزرگ با محوریت نظام جمهوری اسلامی، اهمیت انتخابات و تبیین آن، حضور باشکوه و حداکثری مردم و اقشار فرهنگی در پای صندوق‌های رای و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، به همراه اشاره به شاخص‌ها، معیارها و فرمایشات مقام معظم رهبری؛ صحبت‌هایی را ارائه داد.
در ادامه توسط دکتر احمد قدیری حقوقدان و جامعه‌پژوه مطرح در کشور، با نگاهی به بحث انتخابات، توضیحاتی را با محوریت این موضوع تبیین نمود، از جمله: آمادگی دشمن برای وارد کردن آسیب به نظام، نمایش قدرت و روحیه‌ و آمادگی نیروهای نظامی کشور جهت ایجاد بازدارنگی از هجمه‌ی دشمنان، جریان قدرت در جهان، تبیین مهندسی دشمن و ترسیم نقشه‌ی راه آنها در فتنه‌های اخیر، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری در آن و ایجاد یک رزمایش سیاسی اثرگزار در این زمینه، دعوت اقشار مختلف به حضور در انتخابات، انگیزه‌ها و مولفه‌های رای دادن، چالش‌های موجود و بررسی دلایل آن، بررسی شاخص‌های کاندیداها و صلاحیت آنها، شناخت جنس فعالیت‌های مجلس و...
در پایان نیز توسط حاضرین سوالاتی در خصوص انتخابات و مباحث پیرامون آن طرح گردید که توسط دکتر قدیری به آنها پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =