نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با کارکنان کانون پرورش فکری قم

روز چهارشنبه ۲ اسفند امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری، حامد ابراهیمی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و علی رفیعی مشاور معاونت توسعه ضمن حضور در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری پردیسان، به گفت و گو با کارشناسان و مربیان مسئول کانون استان قم پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، روز چهارشنبه ۲ اسفند امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری، حامد ابراهیمی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و علی رفیعی مشاور معاونت توسعه ضمن حضور در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری پردیسان، به گفت و گو با کارشناسان و مربیان مسئول کانون استان قم پرداختند.

نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با کارکنان کانون پرورش فکری قم

در ابتدای جلسه محمدغفاری مدیرکل استان قم ضمن خوشامد به مهمانان و همکاران، به تشریح ویژگی‌ها و بافت فرهنگی شهر مقدس قم و مراکز کانون پرداخت و آماری از اعضا و امانت کتاب مراکز استان ارائه داد. وی با بیان شیوه فعالیت اعضا کانون به ویژه نوجوانانی که در مراکز حاضر می‌شوند افزود: افتخار می‌کنیم کانون قم به آموزشگاه بدل نشده است و اعضایی داریم که در کانون زیست و زندگی می‌کنند.

امین کمالوندی نیز در این جلسه‌ ضمن تبریک اعیاد شعبیانیه و ولادت حضرت علی‌اکبر (س) و همچنین روز جوان، راهبردهای اصلی معاونت توسعه را برای همکاران بر شمرد و با تاکید بر حضور مستمر، پاسخگویی دائم و خدمت‌رسانی پیوسته، ابراز داشت ما خود را مربیان مسئول ارشد ستاد می‌دانیم.

وی بر نقش پراهمیت مربیان در اجرای رسالت فرهنگی کانون تاکید کرد و سه سیاست اصلی سال ۱۴۰۳ را مرکز محوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری برشمرد. کمالوندی افزود حضور نوجوانان در مراکز باید تقویت شود و مراکز ما باید به الگوی تربیت ایرانی اسلامی بدل شوند.

علی رفیعی مشاور معاونت توسعه، حامد ابراهیمی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی و امیرمحمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی از دیگر مسئولینی بودند که در این نشست حضور داشتند و به پاسخگویی مشکلات و سوالات همکاران استان قم پرداختند و در پایان از بخش‌های مختلف مجتمع پردیسان بازدید به عمل آوردند.

نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با کارکنان کانون پرورش فکری قم

در پایان سفر معاونت توسعه کانون به قم، کمالوندی و هیئت همراه از مرکز در حال ساخت قنوات نیز بازدید کردند. مهندس فرهادلو شهردارقنوات، سعادت عضو شورای شهر قنوات و زینی‌وند مشاور فرهنگی شهردارقنوات نیز در این بازدید حضور داشتند و بر اتمام ساخت این پروژه تا پایان بهار ۱۴۰۳ برای حضور کودکان و نوجوانان در تابستان تاکید کردند.

نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با کارکنان کانون پرورش فکری قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =