کد خبر: 337555
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
بازدید 35
جشن امید آینده

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جشن امید آینده با حضور دختران و پسران دهه نودی در سینما کانون استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  جشن امید آینده به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، دفتر امور اجتماعی استانداری و صدا و سیمای مرکز بوشهر ،با حضور دختران و پسران دهه نودی، مدیرکل کانون استان، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی در سینما کانون بوشهر برگزار شد.

سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این زمینه گفت:

این ویژه برنامه از سلسله رویدادهای نشاط و جشن های شعبانیه است که برای دهه نودی ها با عنوان جشن " امید آینده" برگزار گردید.

وی اشاره کرد در این برنامه بیش از ۲۵۰ کودک ۵ و ۶ ساله حضور داشتند و ایجاد شور و نشاط و امید آفرینی در نسلی که در واقع امیدهای آینده ی این مرزو بوم هستند از اهداف این برنامه بود.

مدیرکل کانون استان بوشهر افزود تا پایان سال چند برنامه  تعاملی مبتنی بر هویت ایرانی- اسلامی در فضای شاد و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد. 

این جشن که با حضور دهه نودی ها که آینده سازان ایران هستند برگزار شد، از بخش های مختلفی مانند اجرای برنامه خاله بهناز، اجرای عروسکی، مسابقه و . . . تشکیل شده بود.

جشن امید آینده

جشن امید آینده

جشن امید آینده

جشن امید آینده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =