اولین جلسه‌ی گروه فابک در راستای تفاهم با مجمع عالی حکمت اسلامی در کانون کرمانشاه

اولین جلسه‌ی گروه فابک در راستای تفاهم با مجمع عالی حکمت اسلامی در کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل کانون و اعضای کارگروه فابک در استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه‌ی گروه فابک در راستای تفاهم با مجمع عالی حکمت اسلامی در کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل کانون و اعضای کارگروه فابک در استان برگزار شد.
این جلسه به ریاست دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون کرمانشاه تحت عنوان جلسه‌ی کارگروه فابک در دفتر فابک واقع در مرکز شماره ۱۴ کانون استان برگزار شد.
موضوع اولین جلسه‌ی کارگروه فابک، تدوین اهداف و مشخص شدن اولویت‌های کارگروه تعیین شده بود که در مورد هر یک به تفصیل صحبت شد و ارائه‌ی بحث و بررسی آن توسط دکتر محمد خیاط زنجانی انجام گرفت.
 در ادامه‌ی جلسه مذاکراتی صورت گرفت و مصوب گردید، از جمله: مروری بر کلیت فعالیت‌های فابک از ابتدا تا کنون، پیشنهاد پیش‌نشست‌هایی برای فراخوان (علمی، مهارتی، انگیزشی، توصیفی و...)، تبلیغات، استفاده از افراد توانمند در این کار، تقویت مهارت فلسفی و تفکر فلسفی، مفاهیم فلسفی به‌ویژه مفاهیم فلسفه اسلامی و انتقال آنها در قالبی مناسب به کودکان، معرفی متفکرین شاخص، بازآفرینی داستان‌های فلسفی پیشینیان، نگرش فلسفی به داستان‌ها، هدایت و نظارت فعالیت‌های کارگروه و...
در ادامه دو رویکرد در جلسه‌ی آینده در مجموعه‌ی فابک تعیین شد که به این ترتیب می‌باشد: کارگروه مطالعات با هدایت جریان فلسفه برای کودک، تولید آثار، پژوهش، نقد و بررسی و ارزیابی هدایت و نظارت بر فعالیت‌های اجرایی؛ که پس از بررسی‌های لازم مباحث مورد توجه در این خصوص نیز تعیین گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =