اولین پیش‌نشست فراخوان طراحی بازی و نگارش داستان در کانون کرمانشاه

اولین پیش‌نشست فراخوان طراحی بازی و نگارش داستان در کانون کرمانشاه، با موضوع فلسفه برای کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین پیش‌نشست فراخوان طراحی بازی و نگارش داستان در کانون کرمانشاه، با موضوع فلسفه برای کودک و نوجوان، با حضور نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان و نوجوانان نویسنده برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن توضیح اهداف برگزاری این فراخوان، بیان داشت: استان کرمانشاه این ظرفیت را دارد که بتواند به‌عنوان قطبی در حوزه‌ی فلسفه برای کودک شناخته شود و با توجه به حضور نویسندگان و ظرفیت‌های نوجوانان نویسنده‌ای که در استان هستند و به یاری پروردگار، ما می‌توانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور به این مهم دست پیدا کنیم.

اولین پیش‌نشست فراخوان طراحی بازی و نگارش داستان در کانون کرمانشاه
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌هایی انجام شده به ارائه‌ی گزارشی از آنها و تبیین رویکردهای فلسفه برای کودکان پرداخت و افزود : ما پنج رویکرد مختلف در حوزه‌ی فلسفه برای کودکان داریم؛ از جمله رویکرد معرفی فیلسوفان به کودکان و نوجوان، فلسفه با کودکان، فلسفه برای کودکان، فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان، بازآفرینی محصولات با رویکرد تفکر انتقادی؛ که اینها رویکردهای مختلفی است که در حوزه‌ی فلسفه برای کودک وجود دارد.
در ادامه مدیرکل کانون استان ضمن توضیح این رویکردها، ارائه‌ی داستان‌ها و بازی در این رویکردها را به‌عنوان یک اقدام در مسیر بسط فلسفه برای کودک و نوجوان بیان کرد.
در پایان هم در کارگاهی که پس از توضیحات ارائه شده و در مرحله‌ی دوم این نشست برگزار شد، نوجوانان به نگارش داستان‌های خود با رویکرد فلسفه برای کودک، پرداختند.

اولین پیش‌نشست فراخوان طراحی بازی و نگارش داستان در کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =