عضو کانون چهارمحال و بختیاری در دومین جشنواره ملی نقاشی شایسته تقدیر شناخته شد

اثر آوین بصیری عضو کانون پرورش فکری استان چهارمحال وبختیاری در دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم در خانواده‌های کشور چین و ایران» شایسته تقدیر شد

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل کانون استان چهارمحال وبختیاری ، اثر آوین بصیری عضو نوجوان  مرکز شماره دو شهرکرد به مربی‌گری فاطمه نوروزیان در دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم در خانواده‌های کشور چین و ایران» شایسته تقدیر شناخته شد.
بنابر این خبر، این جشنواره با همکاری سفارت جمهوری خلق چین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای برای شناسایی و شکوفایی خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان، تحکیم روابط، ارتقای دوستی و همدلی بین ایران و چین، ایجاد فضای رقابت سالم بین مخاطبان، آشنایی کودکان و نوجوانان با مشترکات فرهنگ دو کشور به عنوان دو قطب تمدنی، کمک به ایجاد صلح، دوستی و همدلی میان کودکان و نوجوانان دو کشور برگزار شده است.
این در حالی است که، تعداد ۶۹۳ اثر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و شرکت‌کنندگان آزاد در چهار گروه سنی به دبیرخانه این جشنواره رسیده و مسعود مجاوری‌آگاه، جمال‌الدین اکرمی و معصومه فاضلی‌مقدس داوران این جشنواره در پایان در هر گروه سنی سه اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر را انتخاب و معرفی کردند.
همچنین، تلفیق آداب و رسوم ایران و چین، خانواده، شام سال نو و عید نوروز، عید بهار چین، عیدی گرفتن، خانه تکانی، غذاهای سال نو و... محورهای موضوعی دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان بود و گروه‌های سنی نوخوان (۷ و ۸ سال)، نونهال (۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴ سال) و نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال) امکان شرکت در این جشنواره را داشتند.
مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان، در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =