مدیرکل کانون کرمانشاه در مرکز شماره ۱ کانون رای خود را در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت

همزمان با دعوت از کلیه‌ی کانونی‌ها و هم‌استانی‌ها و به همراه خانواده؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مرکز شماره ۱ کانون رای خود را در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با دعوت از کلیه‌ی کانونی‌ها و هم‌استانی‌ها و به همراه خانواده؛ مدیرکل کانون کرمانشاه در مرکز شماره ۱ رای خود را در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان در حاشیه‌ی حضور در انتخابات گفت: انتخابات یک فریضه‌ است و همانطور که ما باید در همه‌ی جنبه‌ها به دنبال رشد و پیشرفت کشور باشیم، یکی از عوامل زمینه‌ساز این رشد و پیشرفت شرکت در انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح است. 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قوانین در واقع ریل‌گذار حرکت آینده‌ی کشور هستند؛ بنابراین مجلس شورای اسلامی همانطور که امام راحل (ره) هم فرمودند با عنوان راس امور قرار می‌گیرد و ما تا زمانی‌که نتوانیم قوانین خوبی را در جامعه داشته باشیم، نمی‌توانیم حرکت متعالی و رفع بحران‌ها را داشته باشیم.
زنجانی تاکید کرد: امروز اگر می‌خواهیم از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد رهایی پیدا کنیم، باید هم مشارکت حداکثری داشته باشیم و هم بتوانیم گزینه‌ی اصلحی را انتخاب نماییم؛ بنابراین دعوت می‌کنیم از همه‌ی کرمانشاهی‌های عزیز که در انتخابات شرکت کنند و از نوجوانان و کودکان عزیز هم می‌خواهیم که به‌عنوان همیاران حماسه از پدر و مادر دعوت کنند و همراه با والدین به‌صورت خانوادگی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =