تعامل کانون پرورش فکری لرستان با پست

مدیر کل کانون پرورش و فکری با مدیر کل پست لرستان به منظور اجرای برنامه های مشترک فرهنگی دیدار و گفت و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: رضا داوری مدیر کانون وپرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با ابراهیم علی پناهی مدیر کل پست لرستان دیدار کرد.
دراین نشست همکاری و تعامل بین دو دستگاه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت ومدیران وکارشناسان حاضر در جلسه نکته نظرات خود را در راستای مسائل فرهنگی بیان کردند.
علی پناهی با اشاره به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل جدید جامعه  گفت: مراکزکانون پرورش فکری محل مطمئن و مناسبی هستند که اولیا می توانند با اطمینان خاطر تربیت  فرزندان خود را  به آن واگذار نمایند.
مدیر کل پست لرستان در ادامه عنوان نمود: اتحادیه جهانی هرساله بمنظور ترویج فرهنگ نگارش و نامه نگاری مسابقه ای با موضوعی خاص را در بین رده سنی  نوجوانان 9 تا 11 برگزار می کند و باتوجه به روزهای پایانی سال انتظار داریم که همکاران کانون همکاری لازم را داشته باشند .
وی تمبر را سفیری مناسب برای حفظ رویدادها و مناسبت ها در زمانهای مختلف دانست که با گذشت زمان حفظ خواهد شد و بر اهمیت آن  در ماندگار نموندن وقایع تاکید کرد.
در بخش بعدی جلسه رضا داوری مدیر کانون وپرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر30 مرکز کانون پرورش فکری شامل20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.
داوری افزود: جامعه هدف کانون پرورش فکری، کودکان ونوجوانان 6 تا17 سال هستند و بیش از63 فعالیت فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری اجرا می شود و یکی از مهمترین فعالیت های کانون ترویج فرهنگ کتاب خوانی است که کودکان ونوجوانان با مراجعه به مرکز ثابت کتاب های مورد علاقه شان را امانت می گیرند.
وی اضافه کرد: در سالهای گذشته تعامل خوبی با اداره پست داشته ایم و اجرای برنامه های مشترک می تواند نمود بیشتری در جامعه داشته باشد.
داوری در پایان گفت: کانون پرورش فکری آمادگی آن را درد تا در مسابقات مختلفی که از سوی پست برای کودکان ونوجوانان برگزار می شود مشارکت و همکاری های لازم را داشته باشد.
این نشست با بیان نظرات و پیشنهادهای شرکت کنندگان در خصوص اجرای برنامه های مشترک بین دو دستگاه به پایان رسید.

تعامل کانون پرورش فکری لرستان با پست

تعامل کانون پرورش فکری لرستان با پست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =