نشست اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با رییس پلیس راهور کشور

اعضای مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سفرهای نوروزی نشستی را به صورت حضوری و مجازی با رییس پلیس راهور کشور برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان نشستی با رییس پلیس راهور کشور برگزار کردند.

در این نشست، که به صورت حضوری و مجازی در دفتر رییس پلیس راهور استان برگزار شد، رییس پلیس راهور کشور گفت: همیاران پلیس باعث بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک در جامعه هستند.
سردار سید تیمور حسینی با بیان این نکته که همه می‌توانیم با رعایت قوانین و مقررات، سال کم حادثه‌ای را آغاز کنیم، ادامه داد: قوانین راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم در سطح معابر درون و برون شهری وضع شده که هر شخص وظیفه دارد به آنها احترام بگذارد.
وی، هم‌چنین، به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور اعضای کانون و تلاش آنان، به عنوان همیاران پلیس، شاهد کاهش تصادف‌های رانندگی باشیم.
در پایان اعضای حاضر در نشست کارت همیار پلیس دریافت کردند و از تعدادی از آنان که در فعالیت‌های فرهنگی مربوط به ترافیک فعال بودند، تقدیر شد.

نشست اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با رییس پلیس راهور کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =