استفاده از نظرات  کانون پرورش فکری در پروژه بزرگ پارک تخصصی کودک  درتبریز

مراسم کلنگ زنی احداث پارک تخصصی کودک در تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم که شهردار تبریز،اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز ، علی بینش مدیر کل کانون استان و جمعی از خانواده ها حضور داشتند، یعقوب هوشیار شهردار تبریز تاکید کرد: تلاش داریم عملیات اجرایی پارک تخصصی کودک و نوجوان در کمترین زمان ممکن در سال آتی انجام شده و شاهد ارتقای سرانه های تفریحی برای کودکان شهر باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم زعفرانچی‌لر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه امکانات شهری برای کودکان با احداث پارک های تخصصی یکی از رویکردهای حائز اهمیت شورای ششم است، تصریح کرد: این پروژه یکی از پارک های تخصصی کودکان در سطح شهر است و احداث مجموعه‌های مشابه موجب ارتقا سرانه تفریحی و آموزشی در شهر می‌شود.

زعفرانچی‌لر با بیان اینکه این پارک تخصصی مشتمل بر موزه کودکان، استخر کودکان، کتابخانه کودکان، خواهد بود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه نظرات تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در کنار دیگر کارشناسان حوزه کودک احصا شده و استفاده از تجارب متخصصان این حوزه موجب تسهیل روند اجرایی پروژه خواهد شد. 

وی از نامگذاری این مجموعه رفاهی، تفریحی و آموزشی به نام شهید مرحمت تقوی خبر داد و یادآور شد: این مجموعه فرهنگی و آموزشی و رفاهی مرحمت به یاد شهید مرحمت تقوی کم‌سن و سال ترین شهید لشکر عاشورا نامگذاری شده است.

حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ تبریز نیز در آئین کلنگ‌زنی این پروژه با اشاره به تملک ۹۰ درصد از اراضی پارک چلبی گفت: برای تملک باغ چلبی ۲۹۲ میلیارد تومان هزینه شده است و تلاش داریم  سال آینده به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =