فعالیت های اسلامی به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان در کانون کردستان

با توجه به شروع ماه مبارک رمضان فعالیت های اسلامی و دینی در مراکز فرهنگی هنری استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان کردستان، با توجه به شروع ماه مبارک رمضان  ویژه برنامه و فعالیت های اسلامی  در راستای ضرورت آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فریضه روزه داری و نماز خواندن در مراکز فرهنگی هنری استان کردستان برگزار شد.

ویژه برنامه "بهشتیان کوچک" در تاریخ 23 اسفند ماه 1402در مرکز فرهنگی هنری موچش  میزبان بیش از 30 نفر از اعضای کودک  روزه‌ دار بود، اعضا با گردآمدن در محفلی صمیمانه با همراهی ماموستا شورش مقصودی دعای پر فیض فرج و دعاهای مخصوص ماه مبارک رمضان را قرائت کردند.

 ماموستا  مقصودی افزود: با توجه به دین گریزی نسل جدید و پر رنگ بودن نقش فضاهای مجازی در بین کودکان و نوجوانان ضروری است که مربیان و اولیای تربیتی و خانواده ها از برکات ماه رمضان و فوائد و آثار نماز خوانی و آموزش احکام نماز بیشتر گفتگو کنند، خداشناسی و خدا باوری از امور فطری است وظیفه ما ایجاد رغبت و تمایل درونی کودکان به شناخت خدا و نماز خواندن ، ایجاد انگیزه ، تشویق و ترغیب مشارکت در برپایی نماز می باشد.

دیگر برنامه های برگزار شده در مراکز فرهنگی ،هنری استان کردستان معرفی شخصیت های اسلامی، معرفی کتاب های دینی، آشنایی با احکام اسلامی، و روخوانی قرآن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =