توسعه و اثربخشی فعالیت‌ها در راستای توانمندسازی نوجوانان

طی جلسه ای مشترک با موسسه دانش مبنای خلیج فارس تفاهم نامه ای با هدف توسعه فعالیت های کانون پرورش فکری در راستای توانمندسازی نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون هرمزگان در یک نشست مشترک و با هدف استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان  
در خدمت رسانی بهتر به کودکان ونوجوانان استان، نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان، هادی حسینی نژاد تختی مدیرعامل موسسه دانش مبنای خلیج فارس و راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش استان پیرامون همکاری  مشترک بین کانون و این موسسه باهم به گفتگو نشستند.
در این نشست، معاون فرهنگی و اجرایی کانون ضمن ابراز خرسندی از اعلام همکاری یک شرکت دانش بنیان استان در فعالیت های کانون گفت: ما در کانون به‌واسطه انجام فعالیت‌های گسترده علمی، فرهنگی ، ادبی و  هنری با مخاطبان 4 تا 22 سال، صاحب تجربه و تخصص در حوزه کودک و نوجوان هستیم و امیدواریم این جلسه مشترک آغاز حرکت‌های بزرگتری در حوزه  تبادل دانش و توانمندسازی مخاطبانمان باشد.
اسدی در ادامه  به  شرح مختصری از پیشینه و فعالیت‌های کانون پرداخت و گفت: با توجه به تغییر ذائقه مخاطبان و پیشرفت پرشتاب دنیای امروز، درصدد هستیم بخصوص در حوزه نوجوانان تعریف فعالیت های جدید متناسب با نیاز روز جامعه را داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف به دنبال ایجاد ارتباط بین موسسات دانش بنیان و کانون هستیم .نقش  این شرکت ها به‌عنوان رابط ارائه اطلاعات روزآمد در حوزه‌های مختلف مشترک و کانون به‌عنوان رابط بخش میدانی و صاحب تجربه می تواند این مهم را به نحو مؤثر و پایداری محقق سازد.
در ادامه هادی حسینی نژاد مدیرعامل موسسه دانش بنیان خلیج فارس و مسئول یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از آمادگی خود و همکارانش در تعامل بیشتر با کانون استان  خبر داد و افزود: چنین جلساتی باهدف کشف نقاط مشترک بین شرکت های دانش بنیان و سازمان‌هایی که متولی امور اجرایی هستند بسیار اثربخش خواهد بود و خوشحالیم که این ارتباط دوطرفه در حال شکل گیری است.
وی در ادامه به  توضیح  ظرفیت‌های  موسسه خود در حوزه علمی، آموزشی کودک و نوجوان را پرداخت و  سپس پیشینه  ساخت و نحوه کار با اپلیکیشن و  سامانه برگزاری برخط  کلاس های درسی ساخت شرکت خود با عنوان اپسیلون را شرح داد.
در پایان نشست نیز، تفاهمنامه‌ای بین کانون و این شرکت دانش بنیان با موضوع همکاری در برگزاری کارگاه های مجازی در حوزه فناوری و گرافیک  ویژه نوجوانان و برگزاری نشست های علمی با حضور اساتید مجرب در فضای کانون برای توانمندسازی مخاطبان کودک و نوجوان کانون منعقد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =