کتاب مثل نسیم بهاری روح تازه ای در کالبد زندگی می دمد

مرضیه حق پرستی شاعر، نویسنده و مربی باز نشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، همچنان شاداب برای بچه هامی نویسد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،به بهانه برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصتی شد تا با مرضیه حق پرستی شاعر، نویسنده و مربی باز نشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بیشتر آشنا بشویم .

از روزی که شگفت انگیزترین اختراع بشر یعنی کتاب پا به دنیای انسان ها گذاشت زندگی انسان را دگرگون ساخت و همچون نسیم فرح بخش بهار، روحی تازه در کالبد زندگی بشر دمید، با رنگی از جنس امید ، غرق در روشنایی پر از تحول و سازندگی ، از علم، تاریخ ، ادبیات، فلسفه ، زندگینامه و سفرنامه ، روایت و هزاران حرف ناگفته ی دیگر... سخن راند .

مرضیه حق پرستی مربی نوشتن و تجسم خلاق و مسئول کتابخانه ی پستی ، ۳۰ سال در کانون پرورش فکری نجف آباد همراه کودکان و نوجوانان کانون بود برای آنها کتاب می خواند و کلاس های ادبی و هنری برگزار می کرد و در طی این سال ها و پیش از آن، به سرودن و نوشتن می پرداخت .

 از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیپلم افتخار شعر و عناوین برگزیده ی گزارمان نویسی و نمایشنامه نویسی را کسب کرد .

نمایشنامه ی برگزیده« ریش نجات بخش »که برگردان داستانی از مثنوی مولوی است از کتاب «در سایه مولانا »به چاپ رسید. کتاب دیگر او که از سوی انتشارات مهرزهرای نجف‌آباد به چاپ رسید داستان دختری را روایت می کند که دوستانش، که چند پرنده ی کوچک هستند برای کمک به او راهی سفر دوری می شوند. دیگر اثر خانم حق پرستی کتاب آتشنشان ، از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان منتشر شد در این کتاب آتشنشان همچون فرشته ای نجات بخش است که هنگام حریق سر می رسد، آتش را خاموش می کند و دیگران را نجات می دهد.

از خانم حق پرستی یک اثر دیگر نیز با عنوان پاکبان و پاییز در مجموعه ی شعر کودک شهر من ، توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان چاپ و منتشر گردید.

این کتاب ها در کنار مقالات و چند شعر و داستان کودک ونوجوان که در نشریات سروش ، کیهان بچه ها و فصل رویش به چاپ رسیده از جمله آثار این مربی کودکان و نوجوانان است .

گفتنی است کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

کتاب مثل نسیم بهاری روح تازه ای در کالبد زندگی می دمد

کتاب مثل نسیم بهاری روح تازه ای در کالبد زندگی می دمد

کتاب مثل نسیم بهاری روح تازه ای در کالبد زندگی می دمد

کتاب مثل نسیم بهاری روح تازه ای در کالبد زندگی می دمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =