پیام مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان، سال نو و بهار قرآن را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
یا مُقلِّبَ القُلوبِ والابصار
یا مُدَبِّر اللَّیلِ والنَّهار
یا مُحوِّل الحَول و الاحوال
حَوِّلْ حالَنا الی احسنِ الحال
آغاز سال نو فرصتی است برای اندیشیدن به روزهای سپری شده و تجربه‌های اندوخته شده از پس رویدادها و وقایع سالی که گذشت و تلاش برای ساختن روزهای خوب پیشِ رو. اکنون که این فرهنگ باستانی با بهار قرآن و ماه مهمانی خدا تقارن یافته، که مکتب خودشناسی و خودسازی است، بهترین زمان است برای تدبر و تفکر و محکم کردن پیوندهای بندگی.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره آشیانه‌ای امن برای پرورش کودکان و نوجوانانی است که با این خانه مهربانی، استعدادهای خود را می‌شناسند و امیدوارانه به ادامه‌ی راه می‌اندیشند تا در ساختن ایرانی آباد، نقش خود را ایفا کنند و مربیان کانون، به عنوان جهادگران عرصه فرهنگ، در خط مقدم خدمت‌رسانی به این آینده سازان هستند که در معرض آسیب‌های متعددی قرار دارند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گرامی و قدردانی از تلاش‌های خستگی ناپذیر شما عزیزان در اجرای برنامه‌های موثر در سالی که گذشت، با اطمینان از خلاقیت و توانایی‌های شما، اطمینان دارم سال ۱۴۰۳ سالی پر از اتفاق‌های خوب برای کودکان و نوجوانان استان پهناورمان است تا در سایه فعالیت‌های کانون و مراقبت‌های مربیان توانمند آن، بدرخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =