سیاست‌های کانون در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی در گردهمایی مجازی کارکنان ،کارشناسان و مربیان کانون استان مرکزی ،سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ را بر سه اصل "مرکز محوری" ، "نوجوان‌محوری" و "مخاطب محوری" اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ گردهمایی کارکنان ،کارشناسان و مربیان کانون استان مرکزی با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان سیاست‌های کاری کانون در سال ۱۴۰۳به‌صورت مجازی روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی در این گردهمایی ضمن قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک سال نو و بهار پرطراوت به کارکنان ،کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری استان مروری بر برنامه های سال گذشته داشت و از زحمات و تلاش های وصف ناپذیر آنان قدردانی کرد .

مدیرکل کانون استان مرکزی در گردهمایی کارکنان سیاست‌های کانون در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد

احسان منصوری در این گردهمایی نوروزی گفت: مرکز محوری ،نوجوان‌محوری و مخاطب محوری خطوط کلی سیاست‌گذاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را در سال جاری تشکیل می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر تولی‌گری کانون و دست‌یابی به مرجعیت حوزه کودکان و نوجوانان گفت: سیاست اولیه ما بحث «مرکزمحوری» است و اتفاقات در مرکز محوریت حاصل می شود که کانون به رسمیت بشناسند و مراکز باید محل امن مراجعه خانواده ها باشد تا کلیه برنامه های در زمینه کودک از سوی مراکز اعمال گردد .

منصوری با بیان اینکه در سالهای قبل حضور نوجوانان در مقایسه با کودکان در کانون کم رنگ تر بوده گفت: برای اینکه در سال آینده به این پایداری برسیم  یکی دیگر از سیاست های کانون  «نوجوان‌محوری» است و برای دستیابی به سیاست نوجوان محوری باید از ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده کرد و واحد های فرهنگی ،هنری و ادبی کانون بسته به نوع فعالیت های خود در این حیطه ورود کنند .

مدیرکل کانون استان مرکزی در گردهمایی کارکنان سیاست‌های کانون در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد

در ادامه تشریح رویکرد های سال ۱۴۰۳مدیرکل کانون استان مرکزی گفت: یکی دیگر از سیاست های ما در سال ۱۴۰۳ «مخاطب‌محوری» است و باید از پوشش جمعیتی و رویداد های کانون که در اکثر محل های جغرافیایی حادث می گردد در این زمینه بهره برداری کنیم و با ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم و با نقش‌دهی به خانواده در پیشبرد اهداف کانون گام برداریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =