ضرورت رسیدن به جبهه‌ی رسانه‌ای کودک و نوجوان استان کرمانشاه

در دومین جلسه شورای فرهنگی استان در سال ۱۴۰۳ به ضرورت رسیدن به جبهه‌ی رسانه‌ای کودک و نوجوان استان کرمانشاه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دومین جلسه شورای فرهنگی استان در سال ۱۴۰۳ به ضرورت رسیدن به جبهه‌ی رسانه‌ای کودک و نوجوان استان کرمانشاه تاکید شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: طرح تحول رسانه‌ای مراکز کانون کرمانشاه یکی از سیاست‌هایی است که به طور ملی مورد توجه است و علاوه بر پیوست رسانه‌ای برنامه‌ها، باید توجه داشت که رسانه خود یک وسیله برای فعالیت حوزه‌ی کودک و نوجوان است و باید مورد سنجش قرار داد که اثرگذاری ما در این حوزه چقدر بوده و بازتاب و مطالبه‌ی ما تا چه میزان پیش رفته است.
وی افزود: برای اجرای امور بدون زیرساخت‌های مربوطه، خروجی با آسیب‌های فراوان مواجه خواهد شد و لازم است که در این خصوص خوانش رسانه‌ای داشته باشیم، در واقع اثرگذاری رسانه می‌تواند فراتر از مراکز ما باشد و در عین حال باید تحول رسانه‌ای هم در نظر داشت.

ضرورت رسیدن به جبهه‌ی رسانه‌ای کودک و نوجوان استان کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: ما باید در حوزه‌ی کودک و نوجوان در استان به یک جبهه‌ی رسانه‌ای برسیم و هماهنگ پیش برویم و در همین راستا دغدغه‌مندی ایجاد نماییم و فعالان رسانه در استان را نیز به حوزه‌ی کودک و نوجوان سوق دهیم و به تحول رسانه‌ای دست یابیم و بر همین اساس چتر اثرگذاری مجموعه‌ی کانون را افزایش دهیم.
در ادامه، طرح تحول رسانه‌ای مراکز کانون کرمانشاه به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص موارد مرتبط با آن از جمله تعریف رسانه، اهداف، ضرورت اجرای طرح، چشم‌انداز، فرایند کلی اجرای طرح، راهکارها، اقدامات ضروری و... توضیحات لازم داده شد.
برنامه‌ریزی فعالیت‌های پیش رو، مرکز مجازی، ایجاد عدالت تربیتی و... از دیگر مباحثی بود که طرح شد و در مورد هر یک بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =