کانون کرمانشاه با ۴۳ نشست، از پیشتازان در برگزاری جلسات شورای فرهنگی سال ۱۴۰۲

در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی با بیش از ۴۰۰ مصوبه، کانون استان کرمانشاه با ۴۳ نشست، از پیشتازان در برگزاری جلسات شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۲ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی با بیش از ۴۰۰ مصوبه، کانون استان کرمانشاه با ۴۳ نشست، از پیشتازان در برگزاری جلسات شورای فرهنگی در سال ۱۴۰۲ شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: هر چقدر حرکت‌های ما هم‌سو با خرد جمعی باشد، اصول و قواعد به شکل مطلوب و با کیفیت‌تری پیش خواهد رفت. یکی از سیاست‌های ما در کانون استان این بوده که در قالب‌های مختلف بتوانیم از خرد جمعی استفاده نماییم که در قالب‌های کارگروه‌های مشورتی نوجوانان، سامانه‌ی ایده، هیئت اندیشه‌ورز و تشکیل منظم و منسجم و کاربردی جلسات شورای فرهنگی و باقی شوراهای استان است.
وی افزود: در سال گذشته به یاری پروردگار با برگزاری ۴۳ نشست شورای فرهنگی، بیشترین تعداد برگزاری این جلسات را در سابقه‌ی استان داشتیم و بر اساس رصد میدانی صورت گرفته، استان کرمانشاه یکی از پیشتازان و برگزارکنندگان بیشترین تعداد این جلسات در کشور محسوب می‌شود.
زنجانی تاکید کرد: محصول این کار بیش از ۴۰۰ مصوبه بوده که در مجموعه‌ی کانون استان با اهتمام ویژه‌ای پیگیر اجرایی شدن هر یک از این مصوبات در سال گذشته بودیم و تاثیر این جلسات این است که وحدت رویه و هماهنگی بیشتری در ستاد برای اجرای برنامه‌ها شکل گرفته که سبب شده فعالیت‌ها به شکلی مطلوب و بهینه به لحاظ کمی و کیفی با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی پیش روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =