فعالیت غرفه‌ی کانون کرمانشاه در نمایشگاه قرآن و عترت

در ماه مبارک رمضان باحضور معاون استاندار و مدیران استانی، فعالیت غرفه‌ی کانون کرمانشاه در نمایشگاه قرآن و عترت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ماه مبارک رمضان باحضور معاون استاندار و مدیران استانی، فعالیت غرفه‌ی کانون کرمانشاه در نمایشگاه قرآن و عترت آغاز شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: نمایشگاه قرآنی فرصتی‌است برای اینکه ما بتوانیم در یک بازه‌ی زمانی، جامعه‌ی خودمان را به سمت جامعه‌ی قرآنی نزدیک نماییم و در واقع دغدغه‌ها و فعالیت‌هایی که در حوزه‌های قرآنی صورت می‌گیرد باید به سمع و نظر مردم برسد و این نمایشگاه زمینه رامهیا ساخته است تا مردم بتوانند با ظرفیت‌های موجود در حوزه‌ی قرآنی آشنایی بیشتری پیدا نمایند.
وی افزود: در حوزه‌ی کودک و نوجوان لازم است ما در کنار فعالیت‌هایی که می‌خواهد انجام پذیرد، در کنار آموزش‌های رسمی به کودکان، آموزش‌های قرآنی را نیز بدهیم و این مهم را به‌ طرق مختلفی همچون بازی، سرگرمی، فعالیت‌های متنوع و ایجاد لحظه‌های دلنشین؛ به انجام رسانیم تا بتوانیم مفاهیم مورد نیاز را به کودکان انتقال دهیم.

فعالیت غرفه‌ی کانون کرمانشاه در نمایشگاه قرآن و عترت
زنجانی تصریح کرد: نمایشگاه این زمینه را ایجاد نموده که کودکان و نوجوانان بتوانند در یک محیط دل‌انگیز و جذاب، با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.
مدیر کل کانون استان خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز امسال همچون سال گذشته با برنامه‌های متعددی در این نمایشگاه شرکت نموده و میزبان کودکان و نوجوانان است؛ امسال ما بخش نشست‌های علمی و حلقه‌های فابک را هم به نمایشگاه قرآنی اضافه‌ نموده‌ایم و هر روز یک نشست و یک حلقه‌ی گفتگوی فلسفی برای کودکان برگزار می‌گردد و ما دعوت می‌کنیم از همه‌ی کودکان و نوجوانان که در این نمایشگاه شرکت نمایند.
گفتنی است غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در نمایشگاه قرآن و عترت به اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف می‌پردازد که عرضه‌ی محصولات فرهنگی، آموزش اوریگامی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، کارگاه هنری، کارگاه مشاوره‌ی حوزه‌ی تربیت، برگزاری نشست‌های تخصصی تربیت کودک و نوجوان و فابک و... از جمله‌ی این فعالیت‌ها است.

فعالیت غرفه‌ی کانون کرمانشاه در نمایشگاه قرآن و عترت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =