برگزاری گردهمایی مربیان مسئول در فروردین‌ماه

نخستین جلسه‌ی اعضای شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در دفتر مدیرکل کانون تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که با موضوع تعیین تعداد کارگاه و میزان فعالیت فرهنگی مربیان پاره‌وقتی که افزایش ساعت داشته‌اند و برنامه‌ریزی برای برگزاری گردهمایی سالانه مربیان مسئول مراکز برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان با تبریک سال جدید، عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی همه همکاران سالی پربار و موفقی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شاهد تداوم موفقیت‌هایمان در سال پیش‌رو باشیم.

مدیرکل کانون استان، بابیان اینکه در کنار کارگاه‌های تخصصی، اجرای فعالیت‌های عمومی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خواستار هدف‌گذاری و نصب برنامه‌ی اجرایی این قبیل فعالیت‌ها در مراکز شد.

ملک‌زاده فرد در ادامه صحبت‌های خود برگزاری گردهمایی مربیان مسئول مراکز کانون را مورد تأکید قرار داده و اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکردها و پیش‌بینی برنامه‌های متفاوت از سوی ستاد مرکزی، نشست مربیان مسئول برای آگاهی از رویه‌های پیش رو و بررسی برخی مسائل و کاستی‌های مراکز با توجه به انتقال برخی نیروها امری ضروری است.

داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان نیز با تشریح وضعیت مراکز به لحاظ نیروی انسانی، بیان داشت: پیش‌بینی میزان برگزاری کارگاه‌های تخصصی مراکز در فصل بهار با توجه به گرایش و تخصص مربیان پاره‌وقت، حضور همکاران فرهنگی تمام‌وقت، میزان مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و در اختیار داشتن مسئولیت مرکز، متفاوت بوده و تلاش می‌شود مراجعه‌کنندگان برای ثبت‌نام در کارگاه‌های موردنظر خودپاسخ مناسب را از مراکز دریافت نمایند.

علومی خاطرنشان کرد: اولین گردهمایی مربیان مسئول مراکز کانون در سال جدید پس از ماه مبارک رمضان و در فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است در این نشست هر یک از اعضای حاضر در خصوص موضوعات جلسه به بحث و گفتگو پرداخته و مواردی را جهت اجرا به تصویب رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =