کد خبر: 338497
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
انیمیشن «ده سالگی» به جشنواره محیط زیستی فرانسه راه یافت

انیمیشن «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری به بخش مسابقه رسمی جشنواره رودررویی سینما و طبیعت (Rencontres Cinéma-Nature) فرانسه راه یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پویانمایی در ادامه حضورهای بین‌المللی خود قرار است روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ (۷ آوریل ۲۰۲۴) ساعت ۱۴ برای علاقه‌مندان این جشنواره به نمایش درآید.

پویانمایی ۱۸ دقیقه‌ای «ده سالگی» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با شیوه استاپ‌موشن به تهیه‌کنندگی امور سینمایی کانون ساخته شده است.

جشنواره محیط زیستی فرانسه با انتخاب آثار سینمایی داستانی، انیمیشن و مستند تجربی به مرور فرهنگ‌ها و موضوع‌هایی درباره محیط زیست می‌پردازد. همچنین فیلم‌های منتخب، مخاطب را از مسیر پرتحرک روزمرگی خارج می‌کند تا یک خلاقیت سینمایی حساس، بدیع و شاعرانه را کشف کند.

انیمیشن «ده سالگی» به جشنواره محیط زیستی فرانسه راه یافت

هیأت داوران سی‌وچهارمین جشنواره Rencontres Cinéma-Nature فرانسه مجموعه‌ای از فیلم‌های مولف از سراسر جهان را که بازتاب مضامینی چون وضعیت حیوانات، طبیعت و انسان را دارند، انتخاب کرده‌اند.

این جشنواره از همه مخاطبان خود دعوت کرده است تا به مدت سه روز برای تأمل در پیوند انسان و طبیعت‌ گرد هم آیند.

سی‌وچهارمین جشنواره محیط زیستی Rencontres Cinéma-Nature از ۱۷ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ (۵ تا ۷ آوریل ۲۰۲۴) در کشور فرانسه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =