همایش «پیک عبادت» در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد

کانون پرورش فکری استان کردستان در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین همایش «پیک عبادت» را با حضور کودکان سنندجی برگزار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۱هزار کودک سنندجی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین، روز شانزدهم فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه پدران و مادران خود گرد هم آمدند تا در ماه مبارک رمضان همدردی و حمایت خود را از مردم رنج‌دیده غزه اعلام کنند.

کودکان سنندجی در کنار همدردی با کودکان مظلوم غزه ویژه‌برنامه‌ای هم برای روزه اولی‌ها داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در رابطه با همایش «پیک عبادت» گفت: این همایش از سوی کانون پرورش فکری و با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، شهرداری، اوقاف و امور خیریه، صداوسیما، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش استان کردستان و... برگزار شد.

همایش «پیک عبادت» در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد

حمیدرضا گوهری افزود: به مناسبت بهار قرآن در این همایش دختران و پسران کردستانی با لباس محلی و به یاد کودکان و نوجوانان غزه در زادگاه امام شافعی گرد هم آمدند تا از این کودکان مظلوم حمایت کنند.

همایش «پیک عبادت» با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی همراه بود. قرائت قرآن، پخش نماهنگ حمایت از کودکان غزه، نماهنگ «کردستان من»، دف‌نوازی و مولودی‌خوانی از سوی کودکان، اجرای نمایش تماشاخانه با مجری‌گری مرجان مسگری و شیما نادری، اجرای سرود «دختران حاج قاسم»، قصه‌گویی پرشنگ سنگین‌آبادی با موضوع غزه و اهدای کتاب از جمله برنامه‌های این مراسم بود. همچنین در پایان این همایش از ۲هزار روزه‌دار با افطاری پذیرایی شد.

همایش «پیک عبادت» با اجرای خاله شادونه (ملیکا زارعی) روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد.

همایش «پیک عبادت» در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =