حضور روزه اولی‌ها در ضیافت ماه میهمانی خدا رقم خورد

مرکز فرهنگی هنری فین به مناسبت ماه مبارک رمضان باحضور مدیرکل، معاون و کارشناس آفرینش های ادبی کانون هرمزگان ضیافت افطاری را برای روزه اولی ها برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مرکز فرهنگی هنری فین ضیافت افطاری را برای اعضای روزه اولی با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، نعیم اسدی معاون فرهنگی و طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی کانون هرمزگان در حسینیه سیدالشهدا شهر فین برگزار کرد.

حضور روزه اولی‌ها در ضیافت ماه میهمانی خدا رقم خورد
 پشتکوهی ضمن تبریک به روزه اولی ها برای اولین حضورشان در مهمانی ماه خدا گفت: مطالعه و کتاب خوانی راهی مهم درکسب معلومات سازنده در جهت نیل به اهداف عالی انسانی و نیز شناخت بهتر خود و خداوند است.
وی بارش لطف و مهربانی‌های خداوند را از جمله پذیرایی‌های این مهمانی معنوی عنوان کرد و گفت: شب‌های پربرکت و نورانی قدر، بسیار شگفت‌انگیز و جالب است.این ماه در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند.
وی حضور اعضا در کانون پرورش فکری را فرصتی مغتنم شمرد و افزود: استفاده از ظرفیت های کانون و شرکت در فعالیت ها این زمینه را ایجاد می کند که کودکان ونوجوانان با مفاهیم و هویت دینی و اسلامی خود آشنا شوند.
در ادامه با امامت فاضلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان وجمعی از مسولان فین نماز جماعت برگزار شد.

حضور روزه اولی‌ها در ضیافت ماه میهمانی خدا رقم خورد


پس از پایان نماز، روزه داران با حضور در ضیافت افطاری با سفره ساده روزه خود را افطار نمودند و پس از افطار هدیه ای به رسم یادبود به کودکان ونوجوانان حاضر اهدا شد.
گفتنی است این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری، حوزه مقاومت بسیج امام حسین فین، اداره آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی باهدف آشنایی کودکان ونوجوانان با فرهنگ روزه داری و نماز و تشویق روزه اولی ها برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =