میزبان کودکان در نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه شد

کانون استان آذربایجان غربی در نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای کودکان اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی که از ساعت ۱۰ الی ۲۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه در محوطه پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد، کانون استان آذربایجان غربی برای کودکان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا نمود.

 کاغذ و تا، کاردستی، نمایش عروسکی و برپایی نمایشگاهی از آثار کودکان استان با موضوع دریاچه ارومیه از فعالیت های اجرایی کانون در این جشنواره بود.

همچنین ساخت بادبادک و نوشته های کودکان با موضوع دریاچه ارومیه بر روی بادبادک ها از دیگر برنامه های مهم کانون بود، که با استقبال بی نظیر کودکان و خانواده های آنها همراه بود.

 رقابتهای جذاب ملی پوشان قایقرانی و برنامه های نشاط آفرین برای خانواده ها و پخش موسیقی زنده سنتی و برنامه های آئینی سنتی از دیگر برنامه های این جشنواره توسط سایر ادارات بود.

گفتنی است؛ با شروع سال جدید، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در تاریخ های سوم و بیست و دوم فروردین ماه نیز در محوطه پل میانگذر دریاچه ارومیه با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان، جشن خانوادگی «پرواز بادبادک ها» را اجرا نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =