میزبانی کانون از کودکان در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در محوطه پل میانگذر دریاچه ارومیه برگزار شد.

بر اساس این خبر مربیان کانون استان آذربایجان غربی در این رویداد ویژه‌برنامه‌های فرهنگی‌هنری از قبیل کاغذ و تا، کاردستی، نمایش عروسکی و نمایشگاه آثار کودکان با موضوع دریاچه ارومیه را برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده اجرا کردند.

همچنین فعالیت ساخت بادبادک با نوشته‌های کودکان در مورد حفاظت از دریاچه ارومیه از دیگر برنامه‌های مهم کانون بود، که با استقبال بی‌نظیر کودکان و خانواده‌های آنها همراه شد.

برگزاری رقابت‌های جذاب ملی‌پوشان قایقرانی و برنامه‌های نشاط آفرین برای خانواده‌ها و پخش موسیقی زنده و آئین‌های سنتی از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود که اجرا شد.

یادآوری می‌شود با شروع سال جدید، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در روزهای سوم و بیست‌ودوم فروردین ۱۴۰۳ نیز در محوطه پل میانگذر دریاچه ارومیه با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان، جشن خانوادگی «پرواز بادبادک‌ها» را برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =