«کانون ما»، ویژه برنامه‌های مشترک کانون پرورش فکری و کانون زبان استان البرز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان استان، برای بررسی زمینه‌های همکاری مشترک و اجرای برنامه‌هایی با عنوان «کانون ما» بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز زینب عاشری، مدیر کل کانون استان البرز در ابتدای این دیدار از زحمات محسن فیض‌اللهی و همکارانش در مجموعه‌ی کانون زبان استان قدردانی کرده و وضعیت کانون زبان استان را در بین مراکز کانون زبان در کشور، رضایت بخش دانست.

در ادامه این مقام مسوول در خصوص لزوم شناخت و آگاهی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فعالیت های کانون زبان و شناخت زبان آموزان کانون از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

محسن فیض اللهی، مدیر کانون زبان البرز نیز در سخنانی به وضعیت فعلی زبان آموزان در دو بخش حضوری و مجازی و ساختمان های مراکز و نیروی انسانی اشاره کرده و در مورد تمام این موارد توضیحاتی را ارایه کرد.

بررسی زمینه‌ی همکاری مشترک برای برگزاری برنامه‌های مختلف، انجام تبلیغات مناسب در مراکز کانون و کانون زبان، تولید محصولات فرهنگی مشترک و بررسی وضعیت ساختمان‌های کانون زبان ایران به ویژه در فردیس و هشتگرد، از مباحثی بود که در ادامه  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت 

گفتنی است فرانک فروزانفر، کارشناس مسوول کانون البرز و اعظم ذوالفقاری، کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این نشست که روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دفتر مدیر کل کانون االبرز برگزار شد، حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =